Nog een kleding bruiloft vraag

Discussion in 'De lounge' started by siriel, May 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    TS je bent alleen 's avonds uitgenodigd toch? Dan zou ik voor die skinny jeans, een mooie blouse en leuke pumps gaan.

Voor mensen die de hele dag uitgenodigd worden vind ik altijd dat ze wel wat extra moeite mogen doen (vrouwen in een mooie jurk/rok, mannen in pak). Bij mij was het zo dat iedereen overdag ook op de foto kwam. Tijdens de ceremonie en nog een aantal groepsfoto's.

Voor de avondgasten/receptiegasten vind ik dat minder nodig. Alle "officiele" fotomomenten zijn dan voorbij en dan is het gewoon tijd voor feest.
    Bij ons kwamen de meesten 's avonds in een spijkerbroek. Maar je zag wel dat iedereen zich met extra zorg had gekleed (schoon, niet stuk, nette blouse erop of juist een feestelijke trui ofzo).
    Gewoon gaan waarin jij je prettig voelt en anders het bruidspaar even vragen.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Voor alleen het feest kan dat prima, zolang het maar geen spijkerbroek is;)
    En anders heb je vast nog wel een simpel zwart jurkje? Koop een mooie blazer en het ziet er ook netjes uit.

3. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Bedankt voor de reacties dames, ik heb net de bruid even gebeld, en gewoon gevraagd of er nog bepaalde voorschriften zijn, of dat er heel chique mensen komen. Maar ze zei zelf al lekker aantrekken waar je je fijn in voellt, jurk, rok, broek, spijkerbroek, al kom je in je ouwe kloffie, dat maakt helemaal niets uit :D
    Nou dat is duidelijk toch. Heb wel wat leuke jurkjes gezien vooral bij de steps hebben ze leuke, maar ben als de dood dat ik dan binnen kom, en iemand zie lopen in exact hetzelfde :D. Denk toch dat ik voor een mooie skinny ga, eventueel met een leuke print. Of een zacht kleurtje, mooie hakken, en een leuke blouse. Mooie sieraden.

4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Jep, ik had dezelfde jurk aan als de ceromoniemeester... Gelukkig hadden we hem allebei wel anders aangekleed, met andere kleuren panty's en vestje/jasje, maar toch balen!
    Steps is dus een risico!

Ik vind een skinny ook prima kunnen, leuke blouse erop met glitter/studs-achtige schouderstukken bijvoorbeeld en gekleurde tailleriem, of met een glitter of juist felgekleurde bolero of blazer erop, mooie pumps eronder en klaar.
    Glitter is mooi en feestelijk, maar 1 keer is genoeg, dus of pumps, of tasje, of riem, of blazer of blouse, niet alles.

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Gewoon lekker aandoen waar je je prettig in voelt. Op mijn bruiloft is het me echt totaal ontgaan wat andere mensen aanhadden hoor ;)

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Haha weet ik niet :p wanneer is de joue? :D

7. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957