vanmorgen toen ik mijn kleintje verschoonde had ze nauwelijks geplast. dit vanaf vannacht 1 uur tot half zeven. ze had om 1 uur nog wel gepoept dus waarschijnlijk heeft daar ook wel plas bij gezeten maar is dit wel normaal? moet ik me zorgen maken? ze is verder wel alert emn lacht en ze drinkt ook goed. maar wel raar toch?
ze had nu wel meteen geplast nadat ik ze om half 7 verschoond heb (net even gevoeld) fles heeft ze ook helemaal leeg dus moet ze straks toch ook weer plassen lijkt me.
Dat lijkt mij ook. Mocht ze nu over anderhalf uurtje niet geplast hebben zou ik het even overleggen met de ha/assistente van de ha.
mijn zoontje die plast juist nooit veel snachts.. heb sochtends altijd een bijna lege luier.. maar overdag plast hij gewoon goed verder maar als je dochtertje het normaal nooit doet idd ff in de gaten houden en controleren op uitdrogingsverschijnselen
nou om half 7 had ze dus geplast en nu om half 11 ook een plasluier. is verder heel vrolijk en lacht aan een stuk door. heb voor de zekerheid ook nog getempt. 37.4 dus ook goed. ik hou het nog wel in de gaten maar denk dat het verder wel ok is nu?