asymmetrische bilplooi

Discussion in 'Prematuur' started by roosje01, Apr 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roosje01

roosje01 Bekend lid

Mar 5, 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Hoi,
    Ik ben dinsdag bij het concultatiebureau geweest en toen heeft de arts geconstateerd dat onze dochter een asymmetrische bilplooi heeft. In mijn familie komen erg veel heupafwijkingen voor dus de arts heeft mij doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupjes. In het ergste geval moet ze een spreidbroekje, zijn er ouders die ervaring hebben met een spreidbroekje??
    Ik moet woensdag naar het ziekenhuis dus dan weten we weer meer maar goed, ik wilde alvast wat ervaringen delen van wat me eventueel te wachten kan staan.

2. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi!
    Ik heb geen ervaring met een spreidbroekje maar onze zoon heeft ook een asymmetrische bilplooi. Omdat hij ook in stuit lag hebben ze voor de zekerheid ook een echo gemaakt. Gelukkig bleek er niks met de heupjes aan de hand te zijn. Succes in het ziekenhuis en hopelijk valt het allemaal mee

3. momentje

momentje Bekend lid

Feb 5, 2008
    587
    0
    0
    Belgiƫ
    Hier heeft mijn oudste ook een assymetrische bilplooi (geen stuit) en ook doorverwezen voor echo, maar alles was in orde...
    Hopelijk is dat voor jullie ook het geval!!

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hier ook een asymmetrische bilplooi ( groot gedeelte van de zw stuit)
    ook foto gemaakt en alles bleek goed te zijn

5. Opening

Opening Niet meer actief

hier loopt de plooi op de bovenbenen ook niet gelijk ( weet niet of dat hetzelfde is) maar ik ben niet doorgestuurd. volgend de arts van het cb was alles goed omdat de andere plooien wel gelijk lopen en de beentjes makkelijk te bewegen waren Hoop voor jou dat er ook niks aan de hand is

6. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Hier eigenlijk niks aan de hand, maar hoop heel erg dat er niks aan de hand is!

Share This Page