Whaaaaa het wordt wel spannend hoor! Nog maar een paar daagjes tot onze nod's!! Oek oek, spannend, dus morgen ga je testen? Ik dacht vanmorgen ook heel even; zal ik testen?? Maarja, ik weet gewoon echt zeker dat 'ie negatief is dus het heeft echt geen zin. Stel nou, dat ik zondag nog niet ongesteld ben, ga ik zondag testen! Laat je het snel weten morgen? Ik duim!!! Liefzonnetje, ik vind dat je helemaal niet zeurt hoor!! Schrijf maar lekker van je af hier!! Ik heb ook nog nooit een test in de winkel gekocht, ik heb ze een paar maanden geleden via internet besteld (meteen een aantal), dat beviel me eigenlijk wel prima! Ze zijn nog niet op, ik heb er nog een paar boven liggen. Ik hoop dat ik er nog maar 1 nodig ga hebben, en dat die dan hartstikke positief is!!! Dat hoop ik voor jou ook!! Hoe is het met de rest??
Hallo alle onzekere vrouwen, Nou ik heb wel een beetje last van mijn buik en verwacht ook dat het ook gewoon gaat komen!!!!! We zullen het zien, ik moet het zaterdag worden!!!!!!!!! Ben wel benieuwd......... Hoop het zo, weet alleen niet wanneer ik het beste kan testen als ik het niet wordt... weet iemand dat?????? Lieve vrouwen succes deze onzekere dagen... voor diegene die het wel gelukt is gefeliciteerd (zo ben ik lekker de eerste) en voor de rest op naar de volgende ronde............ Dikke kus Suleika
Wou nog even zeggen dat ik het grappig vind dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten... Het lijkt bijna een wedstrijd
TX poessie1!!! Zo heerlijk dat iedereen hier zo begripvol is! Ik wilde eigenlijk naar bed gaan, maar dacht "nog ff snel hier kijken". Ik ben echt helemaal op, hoefde gelukkig maar een halve dag te werken en heb verder nog 3 uurtjes vanmiddag liggen tukken... tis hier wel superspannend he? Ben zo benieuwd hoe komende dagen voor iedereen gaan verlopen, wie kan wachten... wie niet kan wachten... succes allemaal!!!!!!!!!! houd ons op de hoogte truste!
Hallo, Daar was ik weer.... Voor alle vrouwen die vandaag gaan testen veel succes.. Voor mezelf heb ik weinig hoop.. Heb een echt ongesteldheidsgevoel.. veel lekkere dingen eten en de pijn in mijn borsten zijn ook al weg.. Nou we zien het wel....... werkse en tot snel Dikke kus Suleika \/
Oh ja niet vergeten om ons op de hoogte te houden hoor.... ben erg nieuwsgierig wie het gelukt is........... Doei doei
Ik heb een heel dubbel gevoel, ik heb klachten die ik nog niet eerder in een cyclus gehad heb, zoals vermoeidheid en misselijkheid. Maar ik heb sinds gisteren ook die vervelende hoofdpijn die ik krijg als ik ongi moet worden.. Het blijft afwachten. Succes meiden met wachten en/ of testen. Mijn duimen draaien nog steeds voor iedereen.
Hoi! Ik ben vanmorgen ongesteld geworden Ik had al het gevoel dat het niet raak zou zijn (da's ook best gek, dat gevoel had ik deze maand veel sterker dan die hiervoor), maar toch ben ik wel teleurgesteld. Ergens, ver weg, houd je toch wat hoop!! Nu op naar ronde 4. Meiden ik blijf natuurlijk heel hard voor jullie duimen en ik blijf hier mee lezen want ik ben superbenieuwd hoe het bij jullie gaat!!!!!!!
Vanochtend getest: 1 akelig eenzaam streepje Maar eigenlijk was het ook veel te vroeg om te testen, dus had me er wel op voorbereid. Dus ben niet heel erg teleurgesteld... beetje maar Zolang ik niet ongi ben geworden blijf ik hoop houden! Succes voor alle anderen die nog moeten testen, en voor de meiden die ongi zijn geworden: balen!! Voor jullie duim ik voor de volgende ronde!
jammer oek oek, maar wellicht toch te vroeg getest?? vandaag (waarschijnlijk) mijn NOD; tenminste uitgaande van 28 dagen. nog geen tekenen van de duivels , vanmorgen wel heel erg misselijk, dus wie weet????
Hoi meiden ik ga volgende week ook een spanende week tegemoet omdat ik dan wel of niet ongesteld wordt(hoop van niet natuurlijk) en ik kan gaan testen. Ik ben erg benieuwd en kan bijna niet wachten. Mijn cyclus loopt niet helemaal ok volgens mij omdat mijn temp zo laag is steeds maar ja. Ik hou julie op de hoogte over hoe of wat. Erg moeilijk om niet eerder te gaan testen. Teddy.
He poessie Wat jammer... Had het zo gehoopt [-o< voor je!! Ik heb de hoop voor deze ronde ook op gegeven... heb phpd (ons werk begrip Pijntjes Hier Pijntjes Daar) Last van mijn buik... je weet wel de bekende last........ We zullen zien morgen... [-o< Nou succes met het duiveltje en ik spreek jullie allemaal morgen weer!!! Dikke kus Suleika [-o<
he ff snel voordat ik weg ga... hier nog helemaal nix verder blijft alles het zelfde...... heel saai.... hoogst irri.... maar goed... maandag ben ik weer terug... ben heeeeeel benieuwd wat ik dan allemaal zal lezen en wie getest heeft...positief.... ik duim voor jullie fijn weekend!
Hoi allemaal, ik wil ook even wat "zeuren" . Dit is de 1e maand dat ik gestopt ben met de pil en voel van alles maar wat lijkt op ongi , maar er komt niets (zou ook nog niet moeten kunnen). Ik weet niet hoe mijn cyclus nu is en daar baal ik van. Heb al een paar dagen een zeurend/trekkend gevoel in mijn onderbuik en ben een paar dagen duizelig geweest. Normaaal voelde ik alleen dat ik ongi werd op de dag zelf en verder weinig last van krampjes en zo. Maar nu ik deze klachtjes heb weet ik niet wat ervan moet denken. Het enige wat ik kan doen is afwachten, afwachten, afwachten. Wanneeer zou ik kunnen testen (indien er niets gebeurd)?
Ik zou testen als je op dag 29 ofzo zit.. Dan ben je in theorie 1 dag overtijd Maaarrrr aangezien je nog volop in de ontpil-fase zit kan die test er natuurlijk he-le-maal naast zitten he dan test je na een weekje nog een keer Veel succes meis!
@ Miza en liefzonnetje volgens mij zaten jullie ook in mijn top 5 bij de September NOD Keeping my fingers crossed. En voor de rest ook natuurlijk Liefs, Gerrina
Hallo allemaal, Wat ben ik blij dat ik moest werken zeg... Kon ik mijn kop even op wat anders zetten... Er is nog niks maar heb wel last van mijn buik en met name van mijn rug en dat heb ik nooit... We zien wel... Anderen nog nieuws?????????? Tot snel dikke kus Suleika