sorry, te vlug op ok geduwd.... wilde dus zeggen: nee, geen nieuws, nog steeds geen op komst. van de ene kant wil ik zo graag testen, bijv. morgen, maar van de andere kant denk ik: wacht nog maar even.... bah , die onzekerheid ook
Mijn vriendin zei ook al dat ik moest gaan testen maar ik wil ook nog wachten... Voor mijn gevoel is het nog te vroeg om te testen... Als ik ga testen dan doe ik het dinsdag, maar ik weet zeker dat dat niet hoeft omdat de ieder moment kan komen (denk ik) Succes
Hey, mag ik samen met jullie in spanning afwachten? Normaal moest ik in de voormiddag mijn duiveltjes hebben maar tot hiertoe nog steeds niet. Heb al getest (kon het echt niet laten) maar neg. Wilt mss niets zeggen want voor mijn mk teste ik de eerste dagen ook neg. Ik vind het wel knap van jullie dat jullie het karakter hebben om nog niet te testen... Groetjes riva
Hallo allemaal; vandaag toch maar getest: maar negatief. Van ongesteldheid is nog steeds geen sprake; dit verwacht ik ook nog niet. Zou ik te vroeg hebben getest???
He hoi, Ik ben het ook nog steeds niet........ Maar ik ga nog niet testen... ik wil nog even wachten totdat ik zeker weet dat ik het niet word. Heb wel last van mijn rug en buik maar dit is een andere pijn dan de ongesteldheidsklachten. We wachten maar weer af! Dikke kus voor iedereen en succes
He Divanaatje Zolang je ongesteldheid nog uitblijft is er nog steeds hoop! En ik heb wel vaker gehoord van meiden dat ze pas na een week ofzo (soms nog langer ) een positieve test hadden. Kan dus zijn dat je lichaam minder zwangerschapshormoon aanmaakt. Ik duim voor je !!
Inderdaad... net terug van een ERG nat weekendje kamperen... maar ook wel weer leuk! Bij mij is er nog niets veranderd.... al 1,5 week status quo. Als er morgenochtend nog geen zijn, ga ik een test doen.... Mijn lief leeft helemaal mee... elke keer zo ongeveer als ik van de wc kom, vraagt-ie "en?" Heel lief.... tja ik blijf overigens wel het negatieve gevoel houden dat het niet raak is, maar hij denkt het tegenovergestelde.... we zullen morgen zien...... Verder helaas hier nog geen hele goede berichten, alleen dan dat de voor iedereen nog weg zijn gebleven, maar nog geen positieve testen..... gaat er nog iemand morgen testen??? groetjes!!
He lief zonnetje... Als dat van mij er morgen nog niet is ga ik morgen ook testen.. Succes alvast groetjes Suleika
heb vandaag getest helaas negatief hopelijk te vroeg ben al dagen misselijk ef en toe maar het is anders dan anders zeurig gevoel in mijn buik alsof ik ongi word maar niet zoals anders ben zo vreselijk moe borsten doen zeer ik weet het niet meer hebben er meer meiden een ongi achtig gevoel gehad maar waren toch zwanger succes met testen morgen
EN???????? Hopenlijk beter nieuws dan bij mij... helaas negatief, maar ook nog steeds geen Ik word hier echt heel onzeker van, al zo'n tijd gevoel dat ik ongi ben geworden, maar steeds niets en nu ook weer niets... Wat is het soms onwijs irri om vrouw te zijn!!!
@lief zonnetje: balen zeg.... ik ken het gevoel; hier nog steeds niets van ongi te bespeuren.... wat duurt wachten toch lang, ik weet niet goed meer wat te doen
Nee ik dus ook niet... frustrerend he!!! gewoon maar wachten op de ....... hopen dat ze snel komen......
Heb ook getest ook negatief... maar geen Tja gewoon afwachten dan maar... anders ga ik wel naar de dokter misschien dat zijn test beter is!!!!! Dikke kus Suleika
Nou daar is ie dan de (nog niet heel duidelijk, maar het begin is er) Dus... OP NAAR DE VOLGENDE RONDE!!!!!!!!!!!!!!! succes voor iedereen die nog in afwachting is.......... [-o<
hihi... ik verwacht dat het morgen door zet dus ik had 1e dag van de menstruatie op morgen gezet, staat er -0 hihi dat vind ik wel grappig doei doei
he oek oek, hoe is het bij jou?????????? bij mij nog steeds het zelfde, maar vriendlief heeft me net als iedereen hier wel opgebeurd.... dus ga door met wachten....
Ik wacht nog braaf af.. . nouja.. braaf??? Ik heb gisteren stiekum weer een test gedaan uiteraard weer negatief. Doe deze week maar even geen test meer.. maar heb ook niet echt het idee dat de gaan komen.. Als er volgende week nog niks is, test ik dan wel weer.... Hopen dat ons wachten beloont wordt