nog een kleine week

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suleika, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelore

annelore Lid

8 aug 2006
    81
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    ben ook ongi van zondagavond.
    :cry:

We gaan voor de 3de ronde nu

Ik hou jullie op de hoogte

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :( balen annelore...

Ik duim voor je voor de volgende ronde ..

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    jammer annelore!!!! succes komende maand!!!

hier nog steeds geen verandering... ik blijf wachten.... wij blijven wachten... wij zijn wachtende... we wachten af hoelang we wachten... wacht, wacht, wacht..
    ik ben een wachter, jij bent een wachter, wij zijn wachters

pff sorry hoor, word er gewoon melig door... hoe balen het ook is...
    maar ja, zolang :evil: :evil: er niet zijn, kan het alle kanten op zoals mijn lief zegt...
    (hij vraagt nu zelfs via de msn of er al iets te melden is.. , volgens mij is ie ook zenuwachtig... haha)

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Is hier nog nieuws?? iemand?
    Bij mij nog hetzelfde... nog steeds niet ongi geworden, en lijkt er ook niet aan te komen....

Heb wel een vraagje... Ik heb dus vorige week vrijdag (te vroeg) getest. En maandag (nod) weer, en beide waren negatief.

Wanneer kan ik nou het beste weer gaan testen? Ik heb eigenlijk zoiets van, ik wacht gewoon tot de :evil: arriveren.. maar ik heb echt niet het gevoel dat ze binnenkort eraan komen.. Dus wanneer zouden jullie nog een keer een test doen??

5. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hee oek oek, hier eigenlijk hetzelfde als bij jou.
    Geen nieuws, geen ongesteldheid, niets...

Wat betreft het testen: ik wacht nog tot het weekend; afgelopen zondag was mijn test negatief.

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ohjeetje :confused: jij bent inmiddels al 6 dagen overtijd.. dan mag ik nog niet klagen dus :p

Dus jij gaat dit weekend weer testen.. Ik denk dat ik dan maar wacht tot volgende week... dit weekend (zondag althans) ben jij 10 dagen overtijd... En ik volgende week woensdag... 10 dagen vind ik wel een mooi moment om weer te testen ;)

Ik duim voor je!

7. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Oek oek... jij zit nog steeds te wachten... de laatste van hier??? of heb ik dat verkeerd gezien...

Vanochtend had ik een dikke + op de CB test :D
    Afgelopen maandag (3dgn overtijd) helemaal niets en vandaag (8dgn) dus positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tussendoor heb ik niet getest... dus als ik jou was.... zou ik het nog eens wagen... 6 dgn moet toch ook gaan....
    Ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Staat wel raar op eens zo'n andere banner.... :D

8. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Nogmaals gefeliciteerd!!! (had ik ook al bij nodforum gedaan ;) )

Enneh: AAAAAHHHHHHHHHHHHH Maak het nou niet zo moeilijk voor me om niet te testen!! :) Ik roep de hele tijd al, ik wacht zo lang mogelijk, maar nu begin ik toch wel weer te twijfelen.. je hebt me weer hoop gegeven :D
    Er ligt nog een test in de kast... zou ik.... morgenvroeg??? of.. maandag??? neeeeeee, ... of toch..... aaaaahhhhhhhhhh!!!

9. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    ooh oek oek, laat zeker iets weten hoor!!! spanneuuuund! ik hoop zo voor je dat het positief is!!

10. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik laat zeker iets weten!! :D
    Het is alleen nog de vraag wanneer ik ga testen :oops:

Maar jullie horen het als ik zover ben! :)

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    laat ons aub niet langer in spanning haha :D

12. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) en mn vriend en mezelf :)

13. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha oek oek,

Ik kan me zo goed voorstellen dat je na 2 negatieve testen niet durft te testen... maar ik had 3 dgn na mijn NOD een negatieve test en jij hebt ervoor en erop getest...

dus.......
    vanochtend zei ik nog dat ik niet durfde te testen, maar wel duidelijkheid wilde... vriendlief heel nuchter: nou dan test je toch niet, je bent toch zwanger.... (haha na de positieve test heeft hij mij verteld waarom ie dat dacht... oa boontjes die ik zuur vond ruiken en weggegooid heb en hij zei dat ze gewoon goed waren en heeft het opgegeten enzo... ik verklaarde hem toen nog voor gek... ;) )
    maarja niet testen vond ik ook geen optie, maar was zo bang voor een telleurstelling.. nu heeeeel blij dat ik het gedaan heb...

dus testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    hihihi, vind het echt zo leuk voor jullie!!

Heb net mn vriend gesmst.. dat er hier nog iemand was die pas paar dagen na nod positief testte, dus dat er nog hoop was... hahaha
    Hij smste me meteen terug of we dan maandag gaan testen :D

Dus bij deze... maandag .... :oops: ga ik echt testen.... hihihiihihihiih

15. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Oke!! jullie hebben me overgehaald!!! En daar ben ik zeeeer dankbaar voor!!!! Zonet om half 10 savonds een test gedaan en 2 duidelijke strepen!!!!!

Ik ben zwanger!!!!!!! AAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!1

16. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    HarTelIJk GefelIciTeerd!!

17. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    OEK OEK, nog een keertje...tis gewoon onze dag!!!!!!!!!!!!!

gefeliciteerd en lekker genieten!!!!!!!! ENNEH manlief vond het zeker vast niet erg dat je niet op hem hebt gewacht tot maandag..... zo'n mooi bericht!! :D

slaap lekker!!! als je dat nog kan..

ik was vanochtend al vroeg wakker omdat ik moest plassen.. tja en toen dus gelijk getest.... en daarna zo hyper dat iik niet meer kon slapen terwijl ik al 2 weken zo moe rond loop..... uren kan ik pitten..... jij?

18. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Mn vriend was er gelukkig wel bij toen ik ging testen. :D Hij was nog zenuwachtiger dan ik volgens mij.
    En vannacht echt geen oog dichtgedaan inderdaad.. terwijl ik afgelopen weken doodmoe was.. misschien vannacht beter... hihi

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Gefeliciteerd meiden!!

Ik ben nog steeds wachtende, heb inmiddels gisteren weer een negatieve test gehad. Mijn hoop is inmiddels wel vervlogen..

20. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Ik hield dit topic nog even in de gaten, en nu mag ik er 2 feliciteren!! :D

Liefzonnetje en Oek Oek; heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! Super hoor, lekker gaan genieten meiden!!

Miza, wat vervelend dat je nog wachtende bent, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt (een positieve test!!)! Hoe lang duurde je vorige cyclus?

Bij mij komen de vruchtbare dagen er alweer bijna aan....ik vraag me alleen steeds af of we het dan beter iedere dag kunnen doen of om de dag...

Nouja we zullen het over een kleine 3 weken wel weer weten!!

Deel Deze Pagina