nog een kleine week

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suleika, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wat geweldig meiden!!!!! Gefeliciteerd!!! :D

Ennee....wat waren de verschijnselen???? ;)
    Ik moet nog drie dagen wachten namelijk.....ff kijken of ik toevallig wat herken... :)

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    poessie1: Dankje!! Ik ga echt voor je duimen dat het deze ronde raak zal zijn.

Miza: :( balen zeg! Ik weet hoe het is om een negatieve test te hebben. Ik had 2 dagen voor mijn nod een nega test, en op mijn nod dag ook weer! Ik testte pas gisteravond positief, dus misschien is er nog hoop??

SanderK: Bij mij waren de verschijneselen pijnlijke tepels ( :confused: die nu wonderbaarlijk weer verdwenen zijn.... :confused: nouja! mijn tepels niet hoor! maar de pijn.... :rolleyes: )
    en met vlagen misselijk.. maar dan maar heel kort... Oja... en niet naar de wc kunnen :rolleyes:
    Heb ook ontzettende brandende ogen al een tijd, maar weet niet of het daarmee te maken heeft (lijkt wel zo)

Oja, en ik heb steeds het gevoel dat ik ongi ga worden (buikpijn en rugpijn)... das wel beetje eng...

Ik hoop voor je dat je iets herkent

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou, de zere tepels herken ik wel ja.... :rolleyes:
    En vlagen misselijk ook...hoewel ik dan meteen de koffie de schuld geef,...of het moe zijn.. ;)
    Branderige ogen heb ik ook soms, maar dat heb ik wel vaker...

Nou ja,...ik wacht maar weer verder..... :)

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Oh Sandra wat spannend! Ik zag dat je temp wel mooi hoog blijft!
    Ik ga gelijk met je op maar heb totaal geen verschijnselen, het zal er deze maand dan ook wel niet inzitten :rolleyes: We hebben ook minder geklust ivm met nachtdiensten die ik werkte tijdens mijn vruchtbare dagen.... ](*,)

Ik duim voor je San! [-o<

Liefs An ;)

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou An,...ik moet je zeggen dat het rose verlies van vrijdag me de das omdoet...
    Ben gewoon bang dat ik me van alles inbeeld. Dat bloed en het rose is het enige dat ik zeker weet... ;)
    De rest kan van alles zijn....mijn borsten zijn ook lang zo beurs niet meer.... :rolleyes:

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hey poessie1, mijn vorige cyclus betrof 27 dagen, daarvoor 28 dagen en daarvoor 35 dagen. Het werd dus steeds korter, maar nu zit ik vandaag op een cyclus van 36 dagen.
    Heb alleen last van wat steken onder in de buik, verder niets. Het blijft afwachten, maar dat duurt nu zo lang..

Deel Deze Pagina