Ik weet niet precies, denk dat het verschilt per vrouw, maar aangezien je 4 dagen voor je nod kan testen, zou je ongeveer 5 dagen na je innestelling positief kunnen testen.
Bij iedereen begint het hcg hormoon op een ander niveau dus dat is moeilijk te zeggen en vaak weet je niet wanneer het ingenesteld is. En dan heb je ook nog het probleem wat voor een test je gaat gebruiken, hoeveel hcg die meet bijv predictor heeft veel meer nodig dan cb. Het gaat er voornamelijk om dat je hcg zich elke 2 tot 3 dagen verdubbeld.
Volgens dit schema kun je pas 14 dg na bevruchting genoeg HCG meten om te kunnen testen. Bevruchting Niet zwanger < 5 hcg - Na 21 dagen 0 - 5 hcg 7 dagen 28 dagen 3 - 426 hcg 14 dagen Meestal verdubbelt deze hoeveelheid om de 48uur in het begin. Vanaf wanneer je hcg nu echt kan meten ...is -denk ik- verschillend. Vanaf de innesteling wordt het hormoon aangemaakt, maar of het ook al genoeg is?? Mirre
Hhahhahha....nee, ik ga nog niet testen hoor... Maar ik vroeg het me wel af....omdat ik afgelopen vrijdag een beetje bloed en rose-verlies heb gehad. Misschien dus een innesteling? Maar dinsdag is mijn NOD....Stel dat ik dus niet ongi word, dan lijkt het me dat ik toch nog wel wat dagen moet wachten met testen? Totdat het goed duidelijk is...ben als de dood dat ik te vroeg test.....word het nog onzekerder als dat het nu al is...
haha ja ik snap je sandra! ik heb gister ook ietsje roze afscheiding gehad. Maar wel heeeel klein beetje! had jij dit toevallig ook? ik wacht ook lekker af, dinsdag ga ik testen als er nog niets aan de hand natuurlijk. ik hoop t niet, duim duim duim haha
Nou, het begon met een paar druppels rood bloed,...daarna zo'n anderhalf uur rose-verlies. De volgende dag heel even rose/bruin en daarna niets meer.... Ik had bij de eerste keer wat kramp, maar nu ook niet meer...wel wat steekjes en druk op mijn linkerlies... Het was de negende dag na mijn ei...dus het zou kunnen.....