hallo ik krijg binnenkort n pretecho,maar ik wil zelf proberen te zien wat t is n jongen of n meisje nou hoorde ik dat je bij n jongen moet letten op 3 stipjes,en n meisje 2 stipjes klopt dit : wie weet dit : gr sophietje
Ik zou het niet weten. Bij de 1e wilde ik niet weten wat het zou worden. Nu twijfel ik. Aan de ene kant wil ik het erg graag weten maar aan de andere kant denk ik dan dat de verrassing weg is en dat ik spijt zal krijgen als ik het al wel weet. Nou ik heb nog een paar weken om na te denken . Veel plezier alvast met de komende pretecho. Silly
hoi sophietje Ik dacht dat jij met de vlokkentest te weten zou komen wat het geslacht van je kindje is???? of zit ik nu fout succes met je pretecho. groetjes jacky
Zoals ik hier de foto's heb gezien kon je daar wel eens gelijk in hebben. Ik heb ook nieuwsgierig naar wat het wordt, ik heb over 3 wkn de 20 weken echo, maar mijn man wil het absoluut niet weten wat het wordt. Dus dan kan wel eens een probleem opleveren aangezien ik het persé wel wil weten. Ik weet alleen niet als ik het stiekum toch vraag aan de arts wat het is of dat ik het zolang voor mij kan houden zodat mij man het niet te weten komt!!! Maar waarom vraag je het gewoon niet na, is toch veel handiger dan zelf maar wat zitten te gokken.
Heee Aaquarius, ik had ergens in een andere topic gelezen dat je het hem dan op een briefje moet laten schrijven, en dan later zelf kijkt. Het schijnt dan wel erg moeilijk te zijn om het niet tegen je man te zeggen Kijk anders ff bij mijn foto's daar is het een beetje aangegeven mischien weet je dan een beetje waar je op moet letten. Veel plezier met jullie echo's! xxx Marijke
Ja dat was ik idd die dat zei, wil je het niet weten en ben je toch wel erg nieuwsgierig laat het de persoon die de echo maakt op een briefje schrijven en in een dichte envolop doen dan kunnen jullie samen altijd nog beslissen of jullie het niet alsnog willen weten
Hallo ! Ik heb gehoord (maar het kan een bakerpraatje zijn hoor) dat de hartslag van meiden redelijk hoog blijft (tussen de 160 en 150) en dat die bij jongens wat lager wordt (tussen 150 en 145) Misschien kan dat gegeven ook al iets vertellen ... Groetjes, Nikki
Waarschijnlijk is het probleem opgelost, ik heb hem vertelt dat ik het persé wel wil weten, en gevraagd wat hij dan wou. Dus de reaktie als jij het weet wil ik het ook weten. Als hij zich alsnog bedenkt heb ik nog altijd de 20 wkn echo waar ik toch alleen heen kan gaan en dan vraag ik het de gyn gewoon. Maar ik vond het afgelopen week bij de gyn al raar, iedereen praat over een baby als hij en de gyn zei zij en nou weet ik niet of hij dat altijd doet of dat hij het per ongeluk verklapt heeft
Soms zeggen ze dat expres! Bij m'n schoonzus zeiden ze de hele tijd 'zij' en het was een jongen! Dus je moet je nu nog niks wijs laten maken hoor! xxx Marijke