ik heb 15 dagen geleden seks gehad, en ik zit aan de pil, maar helaas is de pil voor mij waarschijnlijk minder betrouwbaar omdat ik tussenbloedingen heb gehad afgelopen 2 maanden. Maar ik wil nog helemaal niet zwanger worden. Ik zit net op het toilet, en kwam roze slijm tegen. Iets wat ik nog nooit eerder gezien heb. Het was letterlijk roze... moet ik me nu zorgen make verder heb ik nergens last van... misschien is de stoelgang wat meer geworden..en ik ben enkele kilotjes aangekomen. maar dat komt warschijnlijk omdat ik met me medijcinen gestopt ben.. wie helpt me verder???
hoe lang ben je al aan de pil, want toen ik aan de pil was had ik de eerste maanden ook tussentijdse (spot) bloedingen, ha zei dat de pil daarom wel veilig was maar dat je lichaam moest wennen aan de hormonen, en roze slijm heb ik ook wel eens een aantal dagen voor ik mijn regels krijg, als je twijfelt zou ik gewoon de ha even bellen of er misschien een testje tegenaan gooien
misschien is dat voor de gemoedsrust beter, maar je zegt dat je met medicijnen gestopt bent, hebben die invloed dan op de pil?