toevallig heb ik vd week mn nagels geknipt en gelakt kan er net een beetje bij.. zittend op bed hahaha ben het wel helemaaaal zat ook
@leyshena volgens mij klopt jou afteller niet helemaal ik ben namelijk 1 dag eerder uitgerekend en jij zou volgens jou afteller een week verder zijn. ( geeft niet maar ik wilde je er alleen op wijzen ) liefs luusje
hoe gaat het met jullie meiden??? hier toch weer een te druk weekend gehad, met een verjaardag zaterdagavond en gisteren vrienden bij ons wezen gourmetten. tis allemaal gauw teveel voormij nu. heb zo'n last bovenin mijn rug, volgens mij trekt het gewoon allemaal heel erg door die dikke buik maar dochterlief is vanmiddag weer lekker naar oma en opa en zo kan ik lekker bijslapen vanmiddag en vnv een leuke uitgeruste mama zijn succes allemaaal!!
hoi meiden, vandaag precies 37 weken zwanger! De kleine mag dus officieel geboren worden vanaf vandaag! Ga er wel vanuit dat ik gewoon de 40 weken moet volmaken want mijn dochter is met 40+3 geboren....zou dus nog 24 dagen wachten zijn....pff als je er zo over nadenkt duurt het nog best lang vind ik.... Dinsdag bij vk geweest, hij is al een stuk ingedaald en ligt al bijna vast in het bekken. Volgende week standaard inwendig onderzoek om verweken baarmoedermond etc te bepalen. .ben erg benieuwd!! Hoe gaat het met jullie? Veel kwaaltjes? Ik erg moe en veel pijn aan schaambot (komt dus waarschijnlijk door het indalen van de baby). Heel veel sterkte nog!! Groetjes Claudia
hihi hier alles goed ben nu eindlijk met verlof en onze kleine man is ook bezig met indalen. ook vertelde de verloskundige dat het geen groot kindje is ( nou maar hopen dat dat waar is ) ook hebben we nog even mogen kijken ben zo verliefd op ons manneke ( en hij is er nog niet eens haha). verder gaat hier alles rustig doe zo iedere dag een klein beetje in huis en verder lekker relexen en genieten tot nu toe vind ik de tijd nog echt super snel gaan hopen dat dat blijft maar ik moet zeggen ik vermaak me eigenlijk altijd wel . En nu echt aftellen. iedereen succes met de laatste loodjes liefs luusje
Hey dames, Ik ben 8 december uitgeteld, en ben er ook wel een klein beetje klaar mee hoor Babykamer is klaar en alles gewassen en in de kast. Moet het kalm aan doen want heb steeds harde buiken helaas beetje lastig, maar ik kijk er ook enorm naar uit hoor, na al met al tien jaar geprobeerd te hebben is het dan eindelij zover!! Dames allemaal SUCCES!!! groetjes Twins
luusje; ja dan moet je het wel wat rustiger aan doen als je veel harde buiken hebt....want die kunnen echt pijn doen he? herkenbaar.... Twins; 10 jaar geprobeerd om zwanger te worden? Wat heb jij een doorzettingsvermogen zeg! Dan is het je zeker van harte gegund!!! Ik hoop dat de kleine lekker op tijd geboren wordt! succes allemaal! Groetjes Claudia
ik moet maandag weer op controle en daarna elke week ik had vorige week zaterdag vreselijk pijn aan de rug en buikkrampen...bleek dat de kleine in 5 dgn tijd volledig ingedaald is.. na het toucheren bleek dat ik geen ontsluiting had maar ze kon wel het hoofdje voelen al.. tis helaas afwachten nog harde buiken etc hoort erbij als het maar niet teveel word zei ze ik heb deze week allemaal rare kwaaltjes zoals veel ontlasting,hoofdpijn,overgeven, die klachte waren een hele tijd weg en nu ineens komt het weer pff twins:na 10jr eindelijk een klein wondertje zien jullie er trouwens ook zo tegen de bevalling op? een familielid van ons is zondag ingeleid heeft een helse bevalling doorgemaakt kindje zat klem en kon der niet uit,het kind was te groot!!hoeveel die woog weet ik nog niet hebben ze met beide handen van binnenuit het kind eruit getrokken met geweld ,kindje ademde niet moest gereanimeerd worden,handje zat klem die kan ie niet bewegen zit aan de zonde voeding nu... pff ik moest ervan huilen het raarste vind ik dat ze eerder 2 grote kinderen gekregen heeft en dat ze niet echt goed opgelet hebben bij dit kindje qua gewicht etc.. nu ben ik best wel bang eigenlijk...
Jeetje wat een verhaal zeg. maar nee ik maak me totaal niet druk over de bevaling hij moet er toch een keer uit. En iedere bevalling is anders. En het scheelt denk ik ook dat ik weet dat onze kleine man niet zo groot is . En ik wil me er ook niet druk om maken hoe meer je ontspannen bent hoe makelijker het gaat! liefs luusje
he luusje jaa wat je zegt is idd waar elke bevalling is idd anders mijn 1e kindje was er binne 6,5uur en alles ging super goed twas geen zwaar kindje 2720 ,en zover ze kunne zeggen is deze iets zwaarder maar dat is een schatting ik zag al tegen de bevalling op ...over hoe het zou gaan lopen etc etc..en de pijn pff maarja ze moet er idd een keer uit haha en ik hoop snel want ik ben die dikke buik nu wel zat hoor hihhi we lopen tegelijk op ..echt super leuk meld je het hier ook als je bevallen bent? liefs mara
ja natuurlijk meld ik het als onze kleine man er is! kan echt niet wachten ben zo benieuwd naar onze kleine man maar nog even geduld hebben! en nog even genieten van de dagen alleen met mijn partner. En ze zeggen dat de tweede makkelijker gaat over het algemeen!! succes en ook genieten he! liefs luusje
hi hi wat is het hier rustig? is er al iemand bevallen in de tussen tijd? hier zit onze kleine man nog rustig binnen. liefs luusje