Net als de eerste keer ben ik ook nu weer met vlagen de hele dag door misselijk. Ik weet dat een goede nachtrust bij mij veel scheelt, maar dat is lastig met een kleine die daar minder mee opheeft... Ik ga haal bij de apotheek weer die polsbandjes, maar wat ziijn verder ook alweer de tips en trucs bij zwangerschapsmisselijkheid? Wat wel en niet eten/doen/etc.?
Slokjes cola nemen, schijnt ook te helpen. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Heeft iemand hier ook ervaring mee trouwens? Zijn lolly's die misselijkheid helpen tegen te gaan: Preggie Pops
Hier hielp helaas helemaal niets, maar om het een beetje te beperken, de hele dag door kleine beetjes eten, dus zorgen dat je altijd iets in je maag hebt. En voor het opstaan wat eten, rustig opstarten, zorgen dat je niet vroeg ergens hoeft te zijn (als dat kan) en 's morgens geen drukte aan je hoofd hebt. Als het 's morgens goed ging, ging het de rest van de dag ook redelijk bij me.
Of eventueel zetpillen Emesafene of Primperan vragen aan je HA. Kleine beetjes eten en drinken hielp bij mij niet, dus daarom had HA zetpillen voorgeschreven. Je hebt het ook gwn in tabletten, maar dat werkt alleen als je niet spuugt. Succes!