Na maanden van proberen zwanger te worden was ik gisteren voor het eerst overtijd! Ik durfde 's ochtends nog niet te testen, was veel te bang voor een negatief resultaat. Elke keer als ik naar de toilet moest, hoopte ik maar dat het geen teleurstelling zou worden. Uiteindelijk heb ik 's avonds de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een test gedaan. Twee dikke strepen waren het resultaat! Het lijkt allemaal zo onwerkelijk. We zijn een maand of 8 bezig geweest en elke keer werd ik gewoon op tijd ongesteld, het is zo raar om dan toch eindelijk een positieve test in handen te hebben. Ik heb vrij veel last van buikpijn op het moment. De afgelopen dagen leek het vooral op ongipijn, maar nu zijn het kleine steekjes. Heeft iemand daar ervaring mee? Ben natuurlijk toch wel een beetje bang dat die pijn erop duidt dat het mis gaat, of is dit de gewone ik ben zwanger spanning?
Dank je wel! Ben zo blij dat ik het op deze manier alvast met wat mensen kan delen ! Enig idee hoe lang de steekjes normaal gesproken zouden kunnen aanhouden?
Dank je wel allemaal! Kan het nog steeds niet echt bevatten....over een paar daagjes zal het wel meer tot me door gaan dringen en ga ik er nog meer van genieten! Nu hopen dat mijn buikpijn ook snel weggaat zodat ik me daar wat minder zorgen over maak!
Gefeliciteerd meid, en ik hoop ook voor je dat je buikpijn snel weg is en dat je lekker kan genieten van je zwangerschap.
Ik zal ook met jou meeduimen! Ben wel blij om te horen dat ik geen uitzonderingsgeval ben. Als je over het internet rondsnuffelt blijkt toch dat er meer vrouwen zijn die hier de eerste paar dagen last van hebben!