Bedankt voor alle berichtjes die ik krijg. Ik kreeg eergister tijdens de wedstrijd van nl enorme rugpijn en buikpijn. Zo erg dat ik continue aan t overgeven was. Dat is de hele nacht een beetje gekomen en gaan tot in de ochtend weer veel overgeven en rugpijn. Ik ben ingestuurd en binnen een uur lag ik op de ok. Mijn hcg was torenhoog en mijn eileider afgesloten door n buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Ik ben bijna n ltr bloed verloren en mn eileider was te beschadigd om te behouden. Dus vandaar... ik ben van de enorme pijn af maar mijn zwangerschap is afgebroken en mn eileider verwijderd. Ik lig nu dus in t ziekenhuis en voel me ###. Bedankt voor de berichtjes Na een curretage in april en dit ben ik er even klaar mee hoe moeilijk ook.. Wil zo graag n kindje.. Maar al die ellende trek ik niet..
Ah wat verschrikkelijk! Veel sterkte voor jullie, en laat het allemaal even goed bezinken voordat jullie weer besluiten verder te gaan.
Oh wat erg.. las net al dat je dacht aan een miskraam met nu is t dubbel zo erg. Neem samen alle tijd om dit te verwerken, ook lichamelijk! Heel veel sterkte
Heel veel sterkte meid! Dit is hartstikke zwaar en verdrietig. Eerst herstellen, de rest komt later..
Wat verschrikkelijk meid! Kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Hopelijk ga je weer de goede tijden tegemoet en kun je deze ellende gauw achter je laten. Heel veel beterschap!