Ook nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door bloemetje81, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen al een tijdje heel graag kinderen. We hebben toch besloten eerst te gaan trouwen en dit gaat in september van dit jaar gebeuren! Ben al sinds voorjaar 2009 gestopt met de pil. Ik kan niet wachten totdat we, weliswaar na het huwelijk, voor het echie kunnen!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi welkom hier en nog van harte met je voorgenomen huwelijk.

3. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Welkom! Veel kletsplezier gewenst!

4. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Dankjewel!
    Jij bent zwanger lees ik, van harte gefeliciteerd! Hoe lang duurde het bij jou tussen het voornemen om zwanger te raken en dat je daadwerkelijk zwanger was?
    Ik denk vaker; stel dat een van ons nu niet vruchtbaar is....of dat het heeeel lang gaat duren. Dan ga ik me vast verwijten dat we niet eerder begonnen zijn...

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi Bloemetje,

dat klinkt een beetje als mijn verhaal, hoewel ik wel later ben gestopt met de pil (mei 2010). Mijn vriend en ik willen ook graag kinderen, maar we willen wel eerst trouwen. Dat doen we nog deze maand, dus dat schiet al op. Hopelijk is hij er daarna snel aan toe om ook echt voor een kindje te gaan. (hij wil wel kinderen, maar lijkt nu het allemaal dichterbij te komen toch terug te krabbelen over de tijd, ik wacht nu naar eerst de bruiloft af)
    Laat die gedachtes over verwijten als het niet lukt nu nog even varen, geniet eerst van je aanstaande huwelijk! Ben je al lang met de voorbereidingen bezig?

Groetjes DutchDiva

6. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Ik ga zeker genieten van mijn huwelijk. Ik geniet nu al van de voorbereidingen! We zijn sinds maart van dit jaar begonen met allerlei dingen te regelen. Ik kijk er enorm naar uit!
    Bij jou ook spannend dan he, deze maand nog trouwen! En dan hopen dat je vriend nog steeds graag een kindje wilt. Maar dat zal zeker wel zo zijn, het is gewoon spannend als het ineens heel dichtbij komt.

7. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk!
    Wij zijn ook eerst "netjes" getrouwd, na een relatie van 11 jaar.
    Het voelt goed zo...
    Veel plezier en blijf positief!

Gr. Marielle

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Welkom! :)

9. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom!

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :D!
    En daarna natuurlijk heel veel suc6, hopelijk mag t snel raak zijn voor jullie!

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Dankjewel, het komt nu wel heel dichtbij. Vrijdag trouwen we na een jaar voorbereiden, dus laat maar komen!

12. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Wow vrijdag al! Dan wens ik je alvast een hele mooie dag. In tegenstelling tot vandaag zou het vrijdag heel mooi weer worden. Dus dat zit alvast mee!
    Hopelijk kunnen jullie snel daarna gaan klussen en ben je ook snel zwanger! Fijne tijd toegewenst.

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoooi en welkom op het forum! Succes en wat leuk dat jullie gaan trouwen in September.. dat is al bijna! Spannend hoor allemaal ^_^ Liefs!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Gaaf! Spannend hoor. :p

15. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster
    Welkom hier op het forum. Gefeliciteerd met je huwelijk. Ik wens jullie een hele mooie en fijne dag toe.

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Bedankt voor jullie gelukwensen. Het was echt een perfecte dag! ik hoop dat jij, Bloemetje, ook zo'n geweldige dag hebt. Het is cliché, maar het is echt een dag ook nooit te vergeven.

DutchDiva

Deel Deze Pagina