.. Jacky we zijn wel erg kritisch moet ik erbij vermelden maar dat is ook wel weer een uitdaging toch? Haha.. We zijn echt op zoek naar een naam die je niet veel hoort
Uhm .. onze dochter heet zo en we verwachten nu een zoon dus ben op zoek naar een jongensnaam dat bij Jacky past
Ze vraagt niet om meningen over Jacky, maar om een jongensnaam erbij Lastig hoor, een naam bij Jacky. Kun je misschien iets zeggen wat jullie leuk vinden, maar het niet gaat worden? Dan hebben we een ideetje Zion Lennon Damon Jace Marcus Finley Kaleb Kane Eliah
J.acky en... Dex Zion Lenny Fox Vosse Thije Wout Wolf Damian Sebas Xenn Lennox Fedor Ido Quinten Morris Xavi Lux Silver
OW sorry, lekker blond. Maar dan delen we de mening dat we het een meisjesnaam vinden Bij Jacky vind ik leuk: Liam Vince Sem
Miles Mike Mika Misha Brent Bowen Justin Colin Connor Evan Ian Iven Duncun Lincoln Landon Denver Brayden Keaton Rowan Evren Raff
We houden wel van Amerikaanse namen, in ieder geval geen oerhollandse namen (kan ik ook leuk vinden maar past gewoon niet bij de naam van onze dochter), liefst niet weer een ie klank op het einde, niet te kort (geen 3 letters), max 6 letters, geen J als beginletter.. Namen die we leuk vinden maar het niet worden: Lewis (zoon van nicht heet zo) Rock (buurjongetje geboren met de naam Rocky en zijn tevens kennissen van ons) Otis, Logan en Tyler vind ik tof maar vindt man niks..
Jacky & Nathan Mozes Elay Axel Mylo Owen Flynn Mathis Alec Zane Viggo Yaron Calvin Lenn Austin Connor Myron Ace Sion Noan Denn
Maakt niets uit! Haha Leuke namen maar dat zijn echt veel voorkomende namen en daar zijn we juist niet naar op zoek
Jacky en Aiden, Boyd, Bruce, Chris, Collin, Dave, Dean, Destin, Ethan, Finn, Flynn, Glenn, Kaleb, Lenn, Lennon, Lennox, Luke, Mace, Mason, Nathan, Nolan, Quint, Rhys, Scott, Senn, Shane, Steve, Tyrell, Vince, Zain
Aanvullend: Matz Mats Mads Rocky Sly Thiago Boaz Jayson Tyrone Duuk Dies Walewijn Bryce Mitri Tygo Winston Kid Brandt Boyd Levijn Vilius Aloys Sirius Leander
Jacky & Binck Jacky & Boet Jacky & Briek Jacky & Cliff Jacky & Cruz Jacky & Finch Jacky & Kick Jacky & Lance Jacky & Levijn Jacky & Meck Jacky & Mink Jacky & Moritz Jacky & Nathan Jacky & Philo Jacky & Qilan Jacky & Quinz Jacky & Rhys Jacky & Tren Jacky & Tyron Jacky & Vycho Jacky & Zeno
Bedankt iedereen voor de suggesties tot nu toe! Ik was van plan om op iedere naam te reageren haha maar dat wordt een beetje veel Zitten zeker leuke tussen maar ook al een aantal die helaas afvallen omdat ze al gebruikt zijn hier in de familie/vrienden of kennissenkring of waarvan ik de naam wel tof vind maar de uitspraak lastig (bijvoorbeeld Lance vind ik een hele toffe naam maar hier in Nederland wordt het dan denk ik echt zo plat: Lens) Even de namen die genoemd zijn en die ik leuk vind: Tyron Scott Steve (alleen mijn zwager heet Stephan.. is dat dan niet raar?) Miles