Hoi, Ik ben mel en ben 26 jaar. Ik ben begin januari dit jaar gestopt met de pil, En ik weet nu sinds 2 weken dat ik al zwanger ben! Echt heel raar hoor, er zo kort mee bezig zijn en gelijk al raak... Ben pas blij als ik de echo heb gehad, die krijg ik pas met 12 weken. 9 maart hebben we een intake gesprek... Spannend allemaal! Ik wens iedereen succes met zwanger worden of zwanger zijn! Ik ben wel steeds zo vreselijk moe, ik heb me deze week ziek gemeld op mn werk, morgen maar weer proberen... Zijn er nog meer mensen die alleen maar MOE zijn? Gr. Mel
Hoi Mel, Van harte gefeliciteerd met je/jullie zwangerschap! Ik was ook vrij vlot zwanger! Ik ben ook vreselijk moe maar, dat komt bij mij omdat ik s'nachts vrij slecht slaap. Nou geniet er maar lekker van... Liefs Dolvin
Hoi Mel, Bedankt voor je berichtje. Ja, ik krijg al vrij vlot een echo. Nouja vlot? Ik kan niet wachten! Ik heb direct gebeld om een afspraak te maken. Ze vertelde me dat ik mijn urine mee moest nemen en dat ik een inwendige echo krijg. Ik vind het ZO spannend! Nou ik wens je een hele fijne zwangerschap.... Dolvin