hallo lieve iedereen ik zal me even netje voorstellen,ik ben angelique mama van drie dochtertjes ik ben 25 jaar en gelukkig getrouwd. mijn dochtertjes heten jennefer van 5 en cheyenne van drie en danique van 2 jaar. nu heb ik een vraagje,want het zit zo ik zit alweer twee jaar aan de anticonceptiepil en die doet zen werk tot nu toe heel goed,alleen ben ik nu een beetje bang dat ik zwanger ben ik voel me namelijk zwanger zoals ik me tijdens me andere zwangerschappen ook voelde zeg maar,maar ja ik ben gewoon netjes aan de pil want eigenlijk willen wij helemaal geen vierde nu want het is zo op het moment druk zat. maar tog heb ik zon knagend gevoel dat het wel zo is : maar testen is het nog te vroeg voor want ja vandaag neem ik mijn laatste pil in en dan moet ik zondag aanstaande ongi worden en ik ben het altijd stipt op tijd namelijk de vierde dag in me stopweek is het raak. dus ja het is nu afwachten,maar nu is mijn vraag eigenlijk is er hier iemand die ooit door de pil heen zwanger is geweest zonder dat ze antibiotica hebben geslikt of overgegeven hebben of diaree hebben gehad(want ik weet dat de pil dan onbetrouwbaar kan worden)en zijn er toevallig testen waarvan julie misschien weten dat ze al eerder gebruikt kunnen worden dan te wachten tot je overtijd bent? alvast bedankt
Hoi Welkom Ik ben zelf nooit door de pil heen zwanger geworden maar heb wel eens gehoord dat dit gebeurd, als je zelf aan de zware kant bent en een te lichte pil hebt.. Misschien even navragen bij je huisarts? Ja en nog een paar dagen afwachten dus.. is lastig maar succes! Groetjes Danielle
bedankt danielle voor je reactie ik heb idd geen zware pil ik slik stediril 30,maar aan me gewicht zal het niet liggen hahaha ik weeg maar 52 kilo
Hallo! Ik ben zwanger geworden ondanks de pil! Ik heb de ziekte van Crohn en was net herstellende van de tweede 'aanval' dus ik denk dat de pil gewoon niet heeft gewerkt! Welke conceptie je ook gebruikt het is nooit 100% veilig (ja behalve onthouding LOL)
hallo da toevallig dat je dit schrijft want ik heb ook een darmaandoenning en heb wel twee weken terug met carnaval een hele heftige darmaanval gehad en dat ging wel gepaard met flauwvallen en diaree en overgeven,hoe kon ik dat nou vergeten zijn maar toen had ik die dag nog geen pil ingenomen want die slik ik altijd voor het slapen gaan en in de bijsluiter staat dat je als binnen twee uur na het slikken van je pil over gaat geven de pil onbetrouwbaar kan zijn. in iedergeval heel erg bedankt voor je reactie
Hoi en welkom, een nichtje van me is dwars door de pil heen zwanger geworden. Achteraf doordat ze die week ziek was geweest, van wat ik van haar had begrepen is diarree ook een oorzaak, maar goed, misschine ligt dat ook wel aan de sterkte van je pil, dat durf ik zo niet te zeggen.
ik zal nog ff me klachten hier neerzetten waarvan ik dus denk dat het zo is: *mijn onderbuik is zeer gevoelig net boven mijn schaambot zeg maar alsik er op druk met mijn vingers dan doet het zeer en me buik in houden doet ok zeer *mijn borsten zijn steviger en mijn tepelhof donkerder *ik heb zon zwangerschapsstreep op mijn buik zeg maar en die is weer behoorlijk zichtbaar en donkerder van kleur *en ben ontzettent moe/lui als ik iets gedaan heb dan heb ik het idee dat ik de maraton gelopen heb *en ik eet nu het dubbele van wat ik normaal eet en heb ok veel meer dorst als normaal *en word elke ochtent wakker met kramp in mijn buik van mijn darmen en winderigheid en dat zijn tog wel klachten die ik ok ervaarde bijn mijn andere zwangerschappen nog voor dat ik een test deed dus vandaar dat ik het dus denk,maar ik wacht nog even geduldig af tot zondag en als ik die dag dan niet ongi word dan ga ik maandag testen
zeker origineel ja. herken een paar van je klachten ben benieuwd. spannend zal voor je duimen of wil je dit liever niet? jennefer
nou ik zal eerlijk zeggen dat het wel ff een schok zal zijn omdat we er totaal niet mee bezig zijn zeg maar,maar mocht het wel zo zijn hoe druk ik we het dan ook gaan krijgen is het van harte welkom dan zal het wel zo moeten zijn denk
hey ik ben hier net nieuw ik ben heel erg benieuwt indd de dingen die je voelt zou het best wel eens zo kunnen zijn! ik ben zelf 2 keer door de pil heen zwanger geworden gewoon door de verkeerde pil bij het verkeerde lichaam en bedankt huisarts hihi. neej hoor ben er mega blij mee maar dan is het altijd wel even een shock als het ineens zo is he.. groetjes esther
hoi blommeke das ook idd ff schrikken ja als twee keer zwanger door de pil heen raakt, maar het komt blijkbaar tog vaker voor ja ik slik stediril30 en dat is een lichte pil omdat ikzelf niet zo zwaar ben ik weeg maar 52 kilo dus je zou zeggen dat het dan wel goed zou zijn,maar ja alles is mogelijk he zodra ik iets weet en ik ben van plan tot zondag aftewachten want dan moet ik officieel ongi worden,dan laat ik het meteen hier weten ik wilde eigenlijk wel een zwaardere pil hebben omdat ik zelf erg vruchtbaar ben want ik ben al 5 keer zwanger geweest en ook daar zat een ongelukje bij en twee miskramen en in me familie zijn er wel meer erg vruchtbaar,maar mijn ha was er van overtuigt dat deze pil prima voor mij was en dat is die tot nu toe ook altijd wel geweest,alleen nu heb ik tog echt mijn twijfels veel liefs =;
hoi hoi nou ik ga steeds meer te geloven dat ik in verwachting ben. gisterenavond waren we op een verjaardag van mijn schoonzusje en opeens zegt me zwager toen ik opstond om naar de toilet te gaan:zo an wat krijg je een buikje en wat heb je rooie wangen waarop me schoonvader lachend zegt:je hebt tog geen verassing voor ons in petto he? ik dacht echt bij me zelf oh jee als ook andere het gaat opvallen zonder dat ze weten dat ik al twee weken met klachten loop,dan kan het haast niet anders nou morgen is de dag waarop ik bevestiging ga krijgen op mijn antwoord dus ben heel benieuwd