Hallo, Ik ben Marieke, ben bijna 21(nog 2 maandjes) en wil ook heel graag zo'n popje in mijn armen voelen, en het liefst net als jullie heel snel, Ik ben misschien een beetje jong maar ik ben mijzelf hier heel bewust van, ik weet wat ik mijn kindje (en die van mijn vriend natuurlijk ) kan bieden. Ik zeg dit even omdat er nogal raar op werd gereageerd door mensen in mijn omgeving. zodoende. Laat een leuk berichtje achter of een tip. Groetjes en liefs Marieke
Welkom en veel plezier, en er zijn veel mensen die er nog jonger aan beginnen, dat moeten jullie voor jezelf beslissen! Alvast veel succes... Liefs Elsje
Hoi hoi, Welkom op het forum en hopelijk snel een positieve test ! Vervelend als je negatieve reacties uit je omgeving krijgt maar als je er zelf maar achterstaat dan is het goed hoor meid ! Groetjes, Bibu !
Hoi hoi, welkom hier! Enne jammer dat niet iedereen even blij is met jullie wens.. Maar het gaat er toch om dat jullie er alletwee achter staan. Hoop voor jullie dat je snel een posi test in je handen hebt. Succes en dikke knuf daantje
Hoi Mariekje. Ik ben Sara en ook 21 jaar bijna 22. en wij willen ook kindjes en wat mensen zeggen of denken. als jullie er klaar voor zijn dan moeten jullie er voor gaan Wij gaan er ook voor dus trek het je niet te veel aan wat andere mensen zeggen Heel veel geluk en succes met het zwanger worden! Veel liefs Sara
Hoi Marieke welkom. Laat je omgeving maar met hun negatieve reacties, als jullie er klaar voor zijn en jullie willen het graag dan moet je er maar lekker voor gaan. Van ons krijg je zeker alleen positieve reacties. Groetjes Jolie
Nou maak je over je leeftijd maar niet te druk hoor. Ik kreeg al reacties toen ik ging trouwen op mijn 21e! Gewoon lekker laten gaan en je eigen gevoel volgen! Meid veel succes!
hey! Welkom! Ik ben getrouwd op mn 21e en iedereen was in shock in mn omgeving( behalve mn ouders en zus en broer) ik kreeg reacties van "KIND JE BENT NOG ZO JONG! en ZOU JE DAT NOU WEL DOEN?.. en .. ALS JE ZO JONG TROUWT BEN JE OOK ZO WEER UIT ELKAAR.. JE KOMT NET KIJKEN! we zijn nu 6 maanden bezig voor een baby en tot nu toe nog niet aan mensen vertelt alleen aan vrienden die zelf ook jong zij nen zwanger... ik denk dat als ik vertel aan mn omgeving dat ikzwanger ben dat ik veel opmerkingen krijg zo als " je bent nog zo jong.. nu al?!?! je gooit je virjeheid weg! " maar ik heb er schijt aan! in het begin niet maar nu wel! nou veel sterkte en succes natuurlijk! er zijn hier veel jonge meiden! erg leuk!
hey! Welkom! Ik ben getrouwd op mn 21e en iedereen was in shock in mn omgeving( behalve mn ouders en zus en broer) ik kreeg reacties van "KIND JE BENT NOG ZO JONG! en ZOU JE DAT NOU WEL DOEN?.. en .. ALS JE ZO JONG TROUWT BEN JE OOK ZO WEER UIT ELKAAR.. JE KOMT NET KIJKEN! we zijn nu 6 maanden bezig voor een baby en tot nu toe nog niet aan mensen vertelt alleen aan vrienden die zelf ook jong zij nen zwanger... ik denk dat als ik vertel aan mn omgeving dat ikzwanger ben dat ik veel opmerkingen krijg zo als " je bent nog zo jong.. nu al?!?! je gooit je virjeheid weg! " maar ik heb er schijt aan! in het begin niet maar nu wel! nou veel sterkte en succes natuurlijk! er zijn hier veel jonge meiden! erg leuk!
Hoi Tanja8 Ik ben ook 21 en bijna 22 en wij willen ook kinderen en zijn er ook meebezig en ik maak me ook niet druk wat andere mensen denken of zeggen wij willen ook trouwen maar nog geen datum geprikt hihi Dus Heel veel succes met zwanger worden Liefs sara