Hallo iedereen, Ik ben een jonge meid van bijna 20, ik woon nog thuis en ben ongeveer een jaartje samen met mijn vriend van 24. We zijn nu druk opzoek naar een appartementje omdat ik er woensdag achter ben gekomen dat ik zwanger ben. Nadat we van de shock zijn bekomen vinden we het toch wel erg leuk en spannend Omdat ik gewoon aan de pil zat weten we nu dus ook nog niet hoe lang ik al zwanger ben, volgende week een afspraak bij de verloskundige om te zien of die het kan zien, dus dan zal de banner komen in mijn onderschrift Ik hoop hier een beetje mee te kunnen lezen over hoe het voor jullie is om zwanger te zijn, of om zwanger te willen worden en misschien ook wel wat te leren over hoe alles in zijn werking gaat.. Zo ik had niet gedacht dat het zo'n lang verhaal zou worden, bedankt voor het lezen en ik hoop dat ik een beetje welkom ben
hoihoi, tuurlijk ben je van harte welkom! En hier kun je vanalles vinden wat je wilt weten! Leuk forum hoor haha en natuurlijk GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!