Hallo allemaal, Ik ben Kim en ben 26 jaar oud. Mijn vriend en ik willen heel graag een kind. Sinds 5 mei (2007) ben ik gestopt met mijn pil. Ik had gedacht dat ik mij beter zou voelen zonder de erge hormonen, maar integendeel! Sinds 2 weken heb ik vreselijke kramp in mijn darmen, brandend maagzuur, ongikrampen, steken ik mijn onderbuik, duizelingen en vreselijk moe. Iemand ervaring mee? Als het goed is wordt ik van de week ongesteld. Ik ga er maar vanuit, want ik geloof niet dat het zo snel raak kan zijn..Zou wel heel erg snel zijn. Al beweert mijn vriend dat hij superzaad heeft... Mannen! Groetjes, Kim
haha mannen het zou kunnen hoor dat het al raak is maar idd niet op instellen welkom hier en veel succes met zwanger worden
Welkom en veel plezier hier. Sinds ik zwanger ben zegt mijn man ook al dat hij super zaad heeft ....hihihihih....echt iest voor mannen maar over super eitjes hoor je ze niet
Hoi, Welkom op het forum en succes met zwanger worden. En tijd zal het leren of hij gelijk heeft of een grote mond. groetjes.
Welkom op het forum! hahaha een zoooooo'n herkenbare opmerking! Nu nog maar afwachten of ze het ook kunnen waar maken he! Heel veel succes met zwanger raken!
haha mijn vriend zei dat ook steeds dat hij superzaad heeft! je lichaam zal wel van slag zijn omdat je gestopt bent met de pil. welkom trouwens