Hallo meiden, ik ben Sophie en ik ben 29... Vorige week hebben we te horen gekregen dat we niet op de natuurlijke wijze zwanger kunnen worden..we zijn al bijna twee jaar bezig en gingen eigenlijk voor mij naar de gyneacoloog, omdat ik twee keer aan cystes aan mijn eierstokken ben geopereerd. Toen alles oké was werd het zaad van mijn hubbie getest...Tot 2 keer toe 0 levende zaadcellen! Dit was een flinke domper voor ons en niet verwacht....We hebben nu nog een keer het zaad moeten inleveren en dan wordt het bewerkt.... Nu is het wachten op die uitslag, maar de fert. arts heeft al gesproken over ICSE...Ik hoop hier wat informatie en wat lotgenoten te vinden... En ik hoop dat we toch gauw een kindje in onze armen kunnen vasthouden.. Groetjes van Sophie
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Wat naar dat het op deze manier moet, hopelijk gaat je wens toch nog in vervullig om een kindje te krijgen. Miss dat je het fijn vind om bij vruchtbaarheidsbehandelingen met andere meiden te kletsen die ook in zo'n situatie zitten. Liefs wolly