Hey Hallo!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Kaatje31, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje31

Kaatje31 Nieuw lid

1 dec 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Hallo allemaal!
    Ik zal me hierbij even voorstellen. Ik ben 31 en kom uit Enschede.
    Vorig jaar op 12 mei heb ik een miskraam gehad van een jongetje van 17 weken. Hoe en waarom het mis is gegaan weet niemand. Sinds september zijn we er zo'n beetje weer voor gegaan. Hoewel het verdriet van de miskraam altijd bij ons blijft, duurt het wachten op een nieuwe zwangerschap toch best lang. Waarschijnlijk komt dat omdat ik de eerste keer, direct na het stoppen van de pil, zwanger was.
    Ik hoop dat er dames zijn die net zoiets als mij hebben meegemaakt en die er over willen praten. Misschien kunnen we onze ervaringen delen.

Verder wens ik iedereen heel veel succes met het zwanger worden!

2. esseltje

esseltje Actief lid

12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    Welkom!!
    gezellie:D

wat een heftig verhaal!! ik wens je veel sterkte de komende tijd en ga duimen dat je snel in verwachting bent.

ik zou alleen zelf een topic openen in het gedeelte zwanger worden denk dat je dan eerder aanspraak hebt :cool:

liefs esseltje

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom.
    Wat ontzettend heftig zeg..
    hoop dat je hier je verhaal kwijt kunt.
    En dat jullie heel snel zwanger mogen zijn en dat alles goed mag blijven gaan!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

5. Kaatje31

Kaatje31 Nieuw lid

1 dec 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartstikke lief al die reacties!
    Helemaal super, en inderdaad, misschien is het wel iets om zelf een topic hierover te openen.
    Heel erg bedankt!

6. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Welkom op het forum.

Ik leef erg met je mee en wil je al het geluk toewensen voor een volgende zwangerschap.
    Ikzelf heb een miskraam gehad met 9 weken, maar jij was al een stuk verder en wist ook al dat het een jongetje was..

Ik hoop dat je je ei kwijt kunt op deze site en dat je onzekerheid weg wordt genomen!

Heel veel succes en liefs.

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom op t forum, hopelijk mag je snel een mooie plakbaby in je buik hebben :)

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina