Hoi hoi allemaal. Eve voorstellen. Ik ben Nadia Stapper uit lelytown en ik dacht deze site ziet er wel gezellie uit dussss ik ga me maar is aanmelden. Ik ben nu in de 15de week van mijn zwangerschap en ik begin nu in de periode te komen dat ik er lekker van kan gaan genieten. Want de eerste 2 maanden waren niet zo leuk ik heb bijna alle zwangerschaps kwaaltjes wel gehad die je maar kan bedenken maar ik wil niet zeikerig overkome want nu geniet ik met volle tuigen van me zwangerschap. Ik hoop op deze site lekker te kunne kleze met andere zwangere dames en zo af en toe om advies te vragen want het is allemaal nieuw voor me wat er allemaal met mezelf en met me lichaam gebeurt want dit is namelijk mijn eerste kindje nouw ik weet voorderest eve niks meer te schrijven komt ook omdat ik een beetje zenuwachtig ben want ik word morgen 19 en me mannetje heeft een groote verassing voor me . oohww en voor ik het vergeet alle dames enorm gefeliciteerd met jullie zwangerschap. heel veel groetjes nadia (almost mommy)
Bedankt allemaal. Ik heb alleen niet zulk mooi weer op me verjaardag weer lekker pech hebbe hoor de hele week is het meer als 25 graden en met mijn verjaardag is het rot weer nouw.
ten eerste gefeliciteerd met je verjaardag welkom op het forum een hele fijne dag vandaag en laat je ons nog even weten wat de verassing was? en een fijne zwangerschap verder