Hallo allemaal, Zoals het onderwerp al zegt, wil ik me ook even voorstellen. Mijn naam is Sanneke en ben (nog eventjes) 31 jaar. Ik heb een aantal jaar als kraamverzorgende gewerkt en werk nu op een babygroep op een kinderdagverblijf. Ik ben 7 jaar getrouwd. We hebben 2 prachtige zoons. De oudste wordt in januari 6 (jeetje 6!) en de jongste wordt op eerste kerstdag 2. We dachten altijd dat we het bij 2 kinderen zouden laten, totdat ik vrij kort na de geboorte van de jongste dacht dat ik zwanger was.... dat bleek niet zo te zijn en eigenlijk vonden we dat allebei heel jammer. Mijn man wordt volgende maand 40 en we hebben sinds vorige maand besloten ervoor te gaan. Poging 1 dus mislukt, op naar poging 2 (NOD 19 oktober). Mocht blijken dat het in de loop van de tijd helemaal niet gaat lukken zijn we trots op onze 2 gezonde jongens, lukt het wel zijn we super gelukkig. Oh ja, in de zwangerschap van de jongste zijn er anti D stoffen in mijn bloed gevonden en heb ik een keizersnee gehad, wat betekend dat een eventuele volgende zwangerschap vanaf het begin onder controle staat van het ziekenhuis. Tot zover in het kort mijn verhaal. Groetjes Sanneke