Hallo Allemaal, Ik ben Moniek, ik ben 25 en iets langer dan een jaar getrouwd. Mijn man is een flink aantal jaar ouder dan ik en hij is na de geboorte van zijn tweede kind gesterilliseerd. (zijn kinderen zijn vijftien en achttien) De sterrilisatie is op 11 juni ongedaan gemaakt en er is weer leven aangetroffen . Het leven is alleen wat aan de trage kant waardoor de kans op een natuurlijke zwangerschap niet bepaald groot is. We zijn dus sinds juli aan het klussen en tot nu toe nog niet raak. Het probleem is alleen dat ik het maar niet uit mijn hoofd kan zetten en ik iedere maand zo gespannen ben dat mijn lijf me nogal voor de gek houdt. We zouden in eerste instantie proberen om op natuurlijke wijze zwanger te worden tot eind 2008 en dan verder praten met de uroloog. Omdat het toch veel meer impact heeft als we allebei dachten hebben we besloten om deze en volgende maand nog af te wachten en dan als het nodig is begin november toch maar naar de uroloog te gaan voor een doorverwijzing voor IUI. Het is een heel verhaal, maar ik hoop hier een klankbord te vinden voor mijn kinderwens en samen met jullie lekker te kunnen kletsen over alles wat met zwanger worden en zwanger zijn te maken heeft. Groetekes, Moniek
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk gaat het nog lukken op de natuurlijke manier. Liefs wolly