Kruidvat 2v5 negatief, maar toch misschien zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Isa24, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje over de Kruidvattest (2v5).

Zojuist heb ik (met avondurine na een flinke bak thee) met de Kruidvattest negatief getest. Gisteren was mijn NOD, geen bloed te bekennen tot op heden, wel menstruatiekrampjes en een hele week een beetje misselijk.

Is de test te vertrouwen wanneer ik hem met avondurine heb gedaan? Ik kon mezelf natuurlijk weer niet beheersen tot morgenochtend...:D
    Ik ga, als ik morgen nog niet ongesteld ben, met ochtendurine nog een test doen.
    Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?

Ik hoor het graag!

Liefs Isa

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Volgens mij zijn die kruidvattesten zo gevoelig dat er ook met iets minder geconcentreerder urine een streepje licht zichtbaar zou moeten zijn bij een zwangerschap. De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus je zou evt. nog een keer kunnen testen maar dan zou ik dat over 2 á 3 dgn doen als ik jou was.

3. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    De testen zijn erg goed. Ik heb er echt veel gedaan.
    Ik wilde zo graag zwanger worden en als ik maar een dag overtijd was meteen testen altijd negatief :(
    Tot ik zwanger was en met middag of avondurine gedaan ik kan nooit wachten tot de volgende ochtend en kwam meteen streepje :-D

Dus tis geduld hebben. Ik hoop het voor je :)
    Succes en geef niet op!

4. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    die testen zijn zo goed dat ze zelfs 2 streepjes geven met spa citroen :p ( ja echt waar ik knoeide pas geleden met spa citroen op n test en die werd positief hahhah

misschien is het nog niet je NOD elke maand kan natuurlijk anders zijn ;)
    zou het over een week nog eens proberen of over n paar dagen

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier 3 jaar terug met avondurine en een bak thee positief getest op mijn nod. Volgens mij zijn deze testen erg gevoelig. Je kan natuurlijk over een paar dagen nog eens proberen met ochtendurine.

6. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

Waarschijnlijk is het mijn tijd nog niet. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik op nod dik positief met middagurine (wel een clearblue test). Waarschijnlijk zal die verdomde ongesteldheid wel ergens om de hoed komen kijken!

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Maar de ene zwangerschap is de andere niet.
    Kan zomaar zijn dat je nu gewoon later positief test. Zolang je nog niet ongesteld bent geworden zou ik hoop houden.
    En blijven doortesten... ;)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb je nog getest?
    idd dat je de vorige zwangerschap op nod al zo duidelijk testte hoeft niet te betekenen dat dat nu ook zo gebeurd

Deel Deze Pagina