en dan is het zo ver! Het kind wordt een jaar! Woensdag is ze jarig en we vieren het zaterdag en zondag. Wat een voorbereidingen! Maanden gezocht naar een mooie jurk en pas gisteren gevonden. Taarten bakken, traktaties maken, cadeautjes verzinnen, morgen de stad in voor ballonnen e.d. Oh ja, de schoentjes nog betalen (leve Marktplaats!), noem maar op! Jullie ook zo druk bezig?
ja leuk he! onze meid werdt 2 weken geleden (10 jan) 1! ik was 3 mnd van tevoren al bezig met verzamelen van balonnen,slingers en noem maar op. wij deden t in 2en. sochtends met 8 volwassenen en babytje,en smiddags ook zo'n 12 man en 1 kleintje van 11 mnd. dus 2x lekker viezerikken met taart enzo.... wel lekker dat we t in 2en deden zodat t niet te druk werdt voor dr en ze kon tussen de 2 partijtjes even 2 uurtjes pitten. veel plezier alvast!
Wij hebben de slingers nog hangen, die gaan we morgen opruimen... Onze puk is vrijdag 1 jaar geworden en dat hebben we gisteren gevierd. Heb ook een echt een uitgebreid feestje gegeven, familie, vrienden, klein spul wat rondrende! Zo leuk! (afgezien van het irritante petekindje van mijn vriend, maar dat terzijde). Heb wel een hoop werk erin gestopt maar dat was het zooooooo waard. Elian vond zijn taart heerlijk en hij heeft weer een zooi speelgoed erbij. Mijn ouders en broer waren speciaal overgekomen uit Nederland, het is toch echt wel heel speciaal die eerste verjaardag. Stond te zingen met een taart met 1 kaarsje in mijn handen en tranen in mijn ogen... Wat gaat het toch al snel... Geniet ervan! Verwen je meisje lekker en maak maar een berg foto's!
Spannend hè? Dat vind ik tenminste wel. Ben ook al heel lang bezig met verzinnen. Welke taart, welk kado, welke outfit, de uitnodigingen enz enz. Ik heb er echt zin in. En het duurt hier nog wel even Heb wel al slingers en ballonnen gekocht. Alvast een fijne dag gewenst.
Ow, superleuk lijkt me dat! Bij Milan duurt 't nog een half jaar voordat 'ie jarig is, maar hij is wel pasgeleden gedoopt. Dus daar waren ook de nodige voorbereidingen voor getroffen. Ik ben echt al 2 maanden daarvoor begonnen met bedenken wat ik allemaal moest regelen en kijken naar leuke kleertjes, slingers, etc. Echt heel leuk allemaal vind ik, maar wel een heleboel geregel idd! Veel plezier met 't verder regelen, en alvast een hele fijn verjaardag!
Spannend hoor! Hier duurt het nog 2 maandjes maar ben al wel alvast aan het bedenken wat ik zou willen. Wil het wel groots aanpakken maar hoe en wat? Geen idee! Alvast gefeliciteerd met je meisje en maak er iets mooi van! Veel plezier! Groetjes Jessy
wij hebben het afgelopen zaterdag gevierd, toen werd onze dochter 1! De tijd gaat idd erg snel. Wij hebben het heel klein gehouden (schoon-)ouders, zussen+kids en een vriendinnetje+kids. Heel bewust hoor. Nu waren er al 7 kindjes en anders zouden het er rond de 15 zijn (+ouders). Dit was ook voor haar prima te overzien. Gister hebben we het nog ff met z'n drietjes gevierd en ik moet zeggen dat ik dit eigenlijk veel specialer vond en ik me nog meer bewust was van de tijd... @Yake: alvast gefeliciteerd! @guppie81: gefeliciteerd!
Hahaha, wat lief allemaal zeg. Nu is het hier nog (lang) niet zover en help me herinneren tegen die tijd maar hier houden we het klein op de 1e verjaardag. Opa, oma's, de tantes (2) en ooms (2) en grote neef en daar houden we het lekker bij. En taart? Ja, een zelfgemaakte en een paar slingers. Het aantal kado's wordt ook beperkt en even overleggen met paps en mams... (wordt gek van de troep die we af en toe krijgen). Ach, het mannetje heeft het toch allemaal nog niet door
Vera had een schattig wit jurkje (augustus jarig) met rose lint. Bijpassende schoentjes. Ze kon alleen nog net niet goed zelf staan, maar was wel apetrots op zichzelf als we haar vast hielden 8) Ze is erg verwend met kadootjes en we hadden een taart van Maison Kelder met allerlei leuke dingen erop. Slagroom met iets van bakkersroom en jam. Ze smulde! De dag was wel erg vermoeiend. We vierden het van drie tot zes uur. Dat was ook zeker genoeg. Al die indrukken. Jullie allemaal (alsnog) gefeliciteerd!
BrB jij ook nog gefeliciteerd! Wij deden het ook klein, maar nog was het erug druk hoor! Vanavond gaan we naar de pizzeria met mijn ouders en zusje. Nu ga ik ook genieten
Luc word ook woensdag 1 en zaterdag komt de visite. Hier is de taart ook al besteld cadeautjes gekocht en ook een verjaardags outfit. Ik denk nu ook telken "o ja vorig jaar lag ik nu met weeen in bed" of dat soort dingen.
Ja dat had ik ook! Zo van: verdorie, vorig jaar rond deze tijd begon het wel errrrg veel pijn te doen! En ik heb om 13 over 8 's avonds, (toen is hij geboren) hem samen met zijn vader eens heel goed vastgepakt en geknuffeld en een traantje weggepinkt.. Mijn grote kleine vent!
Bij ons is het over 20 dagen zover: onze kleine kerel die alweer een jaar wordt! Onbegrijpelijk, wat gaat zo'n jaar toch hard! Vorig jaar om deze tijd wastie er nog niet eens, en nu loopt hij al langs in de box en eet gewoon met de pot mee! Groot feest dus! Maar zoveel zal hij er nog niet van snappen, dus we houden gewoon een gezellig koffiedrink uurtje met de familie en wat goede vrienden. Jesse mag wel alleen een taartje opeten met z'n vingers. Hebben we met de oudste twee ook gedaan, dat was echt genieten! En dan erbij met de camera, uiteraard!
Zo druk bezig geweest dat ik niet eerder heb gereageerd... Sorry! (Nog) Van harte feliciteerd met 'jullie' verjaardagen! Nog eventjes en het is hier ook zover..... Inmiddels hangen de slingers en de ballonnen, ligt het plastic over de tafel, twee taarten gemaakt (één voor kdv en één voor mijn werk ), traktaties mooi gemaakt... En dan vieren we het morgen niet eens echt, hihihi. Zaterdag komt familie en zondag vrienden, dus de echte drukte komt nog! Ik vind dit leuk!
Heel veel plezier het is zo'n leuke dag als je kindje 1 word!@! heel speciaal van baby naar dreumesje! geniet ervan!