Misschien dat iemand er een antwoord op heeft ik hoop het zo. Ik heb vorige week woensdag 17 juni een positieve ovu test gehad. Dus dat wil zeggen dat ik dan binnen 24/48 uur een eisprong zou hebben nou zeg 48 uur dat is dan 19 juni. En nu 27 juni ben ik ongi geworden?????????? dat is zeven dagen later hoe kan dat nou? Kan iemand het mij uitleggen??? Grtjs Nanny.
Zo te zien heb je een erg onregelmatige cyclus met erg lange rondes maar ook erg korte pieken. Na 7 dagen ongi worden kan met een te korte luteale fase te maken hebben... Ben je altijd zo onregelmatig?
Voor mij MA was het vrij geregeld maar wel rond de 40 dagen. Ik heb toen een ovulatie gehad op ongeveer 26 dagen (denk ik) dus dat zou 14 dagen zijn. Termijnecho zou bepaalt worden maar toen zagen ze dus dat ik een MA had. Heb daarna een erg rare cyclus gehad nu gaat ie weer terug naar 40 denk ik. Ik hoop dat het duidelijk is hihihi
het kan ook een innesteling zijn... hoelang was je (ongi) en hoe zag het eruit? had je krampen? 1a2 dagen of langer? bruinachtig? of helderrood? nee of ja? (innestelling) (ongi) weet het natuurlijk niet zeker maar er is hoop
@ dees, nee het is echt mijn ongi helaas, heb ook nog gedacht aan een innesteling hoor maar het heeft doorgezet. Grtjs Nanny.