een vraagje: Ik heb paar jaar terug in de mmm gezeten vanwege pcos. heb alle dosissen clomid gehad en heb pregnyll en puregon gespoten helaas niet zwanger van geraakt, toen besloten wij een rustmaand in te lassen en op vakantie te gaan en ja hoor ineens een cyclus van 35 dagen en zwanger! ( zou het van de pregnyll zijn geweest nog dat ik de cyclus daarna korter was? omdat mijn lichaam mischien heeft gedacht zwanger te zijn geweest?) nu is ons zoontje 1 jaar. na de bevalling 2 cyclussen gehad van 22 dagen toen van 35 dagen 45 dagen en 57 dagen en 39 omdat we nu een we4ns hebben voor een 2de kindje zijn we toch terug gegaan naar de gyn om te kijken hoe het er nu allemaal voor staat. helaas de pco is nog steeds aanwezig. alhoewel mijn cyclussen wel minder extreem zijn dan voor mijn zwangerschap. de gyn stelde voor om weer terug op de injecties te gaan. maar ik wil toch eerst zelf 2 rondes proberen. omdat ik weet dat het wel mogelijk is. zijn er meer mensen die zwanger zijn geraakt in hun eigen cyclus met pcos? dus zonder stimulatie? wel zijn wij gisteren begonnen met klussen. gewoon om zeker te zijn. ( je weet het nooit er kan zomaar ineeens een kortere cyclus zijn al is die kans wel klein.