Nog een paar dagen wachten en dan kan ik weer testen! Zo spannend weer. We zitten nu in ronde 3, maar bij mijn zoon was ik direct zwanger, dus voor mij is dit al heel lang wachten. Ik heb uiteraard niets te klagen, ik heb al een gezonde zoon. Maar een 2e kindje zou zo leuk zijn....
ronde 3 valt zeker mee, wij gaan nu naar ronde 12 voor nummer 2, maar ik hoop voor jou dat het sneller gaat dan bij ons!
Hier ook dit weekend NOD, maar niet echt een goed gevoel erover, we zien wel. Ik duim voor jullie dames. En ronde 3 valt best mee toch, haha, hier al 2 jaar bezig voor de eerste.
Spannend! ik vind dat altijd zo moeilijk die laatste paar dagen voor je kunt testen... en dan heb je net de test gedaan en dan ineens na een half uurtje ongi :S
Jeetje wat knap dat je tot zaterdag probeert te wachten zeg, ik geloof niet dat ik dat zou kunnen, haha. Succes allemaal met testen, hopelijk zijn ze positief! Liefs
Ik kan ook pas een vrijdag testen...voor mijn gevoel duurt dat nog zo lang! Heb wel als sinds afgelopen zaterdag, met afvegen bruin verlies en soms is het rood...geen stolsels...dus alleen bij het afvegen heb ik hier last van. Het lijkt totaal niet op een ongesteldheid, alhoewel het kan natuurlijk wel een ongi zijn! Vraag me dus af wat het is? Ben vanaf vrijdag ook heel erg moe en ben 1x misselijk geweest en heb wel een zeurderig gevoel in mijn buik. Ook voelde ik me gisteravond heel licht in mijn hoofd en had het idee dat ik flauw kon vallen...heel apart gevoel wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Dit is voor ons ronde 1 en wij gaan voor de 2e.
@Chantal Gisterenavond stuurde mijn man een smsje dat de vingertjes en teentjes er nog aan moeten .. ik smste terug dat ik die er net had uitgek**st. Ik moet niet stil gaan staan want dan val ik zeker weten om. Ik ruik alles heel sterk en alles maakt me dan ook misselijk. Maar ja.. het is afwachten. Ik was deze verschijnselen net weer kwijt, helaas en nu weer in alle hevigheid terug. Apart!
Weet ook niet of t gaat lukken hoor....maar stel dat de test positief is en dan ben ik zoooo blij maar dan moet je meteen naar je werk, dat lijkt me niets.
wat een spanning!ik heb morgen me NOD ben zo moe dat ik nu maar eerst even een uurtje ga slapen. tot straks. liefs
Tja, het is en blijft spannend he? Of het nu je eerste, tweede of derde kindje is/wordt.... Bij de 1e ronde was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Ik had alle symptomen die ik ook had bij mijn 1e zwangerschap. Maar helaas niet zwanger. De 2e ronde had ik nergens last van, dus toen dacht ik: je weet maar nooit. Weer niet! Nu ben ik een beetje misselijk, maar ik durf nergens meer op te hopen. Ik ben ook niet heel regelmatig ongi. Dus het zou maar zo kunnen dat ik het zondag pas wordt.... We'll wait and see! Allemaal succes met wachten!
Hoi! Ik ben dan nu wel wat overtijd, maar ook ik wacht nog maar even voordat ik weer ga testen. Ik voelde me al heel snel na de eisprong beroerd, en kon toen al niet wachten, dus kocht ik een zeer gevoelige test, die je al eerder kunt doen. Helaas negatief... Maar ja, dat was op zich ook wel te verwachten. Gisteren kon ik weer niet tegen de spaning en heb me laten verleiden om weer een test te kopen, maar weer negatief. Beetje frusrerend wordt het nu :x Besloten om nu maar even af te wachten en uitelrijk volgende week een volgende test te doen. Misschien wordt ik toch gewoon weer ongesteld in de tussentijd
Kan me niet concentreren! Wil eigenlijk al een test doen, maar weet dat het slimmer is om nog even te wachten! Heb al 3 testen gedaan zonder positief resultaat in de vorige 2 rondes. Is ook zonde van het geld toch? Nou ja. We wachten wel weer.
Hoi hoi, Praat me niet van testen. Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en vanmorgen weer negatief . Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en daarna steeds cyclussen gehad van 28 dagen. Ik heb al dagen krampen en last van mijn rug. Ook veel honger. Ondertussen zijn er al 6 negatieve testen (van kruidvat, dus gevoelig) in de prullenbak verdwenen. Wordt hier zo moedeloos van!
Tja, i know... Ik ken mensen bij wie het 10 weken duurde voordat er een positieve test kwam! Zelfs bij de huisarts negatief.. Ik hoor veel positieve reacties over de kruidvat test. Is die echt zo gevoelig? Groetjes