Hoi dames, Ik ben vorig jaar november gestopt met de pil en in juni zijn wij begonnen voor ons 1e kindje. Vanaf mei heb ik mijn cyclus bijgehouden. Deze waren 35-42-25-32, het verschilt nogal een aantal dagen. Vorige maanden heb ik mijn ei wel gevoeld en kon ik het ook merken aan de afscheiding. Maar nu heb ik geen idee wanneer mijn ei is geweest 21-24 sept ongie 26/27 sept bruine afscheiding 28 sept rekbaar slijm 30 sept witte afscheiding 3 okt rekbaar slijm 5-10 okt (witte) waterige afscheiding 13 okt rekbaar slijm 14 okt witte crèmeachtige afscheiding Vorige ronde vanaf 2 dpo tot aan ongie last gehad van zere (.)(.), nu nog helemaal niet. Gisteren een paar minuten erge buikpijn gehad, maar anders dan eisprong of ongie, werd er misselijk van. Ben even rustig blijven zitten en toen ging het ook weer weg. Heb ook sinds een week af en toe last van hartkloppingen, net of ie een paar keer extra bonkt. Ben sinds deze ronde begonnen met de Etos zwanger worden pillen, zou het daar door kunnen komen dat mijn lichaam zo van slag is, of ben ik er gewoon te veel mee bezig? Wanneer denken jullie dat mijn ei is geweest en wanneer mijn nod is? Ik snap er niks meer van! Sorry voor het lange en beetje onsmakelijke verhaal .
Heb geen idee. Als je dit voortaan zou willen weten dan raad ik je aan om ovulatietesten te gaan gebruiken. Ook zou je kunnen temperaturen maar dat vergt nogal wat discipline. Hopelijk beide niet nodig! Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik dat de volgende ronde maar ga doen, hoop natuurlijk dat dat niet meer nodig is Ik heb nog geen test gedaan, denk dat ik dat morgen of overmorgen doe. Dan ben ik de eerste 2x rekbaar slijm voorbij.