Zo trots dat ik stiekum was op me buikje Nu niks meer te zien helaas Kindje ligt tegen me rug aan ( gekantelde baarmoeder) dus zou nog wel evenduren positieve is ik kan me eigen kleding weer aan 😵
Herkenbaar! Hier ook en ben morgen 16 weken en er is nog vrij weinig te zien voor een derde zwangerscbap ondanks dat mn baarmoeder terug aan het kantelen is. Vindt wel makkelijk kan mn kleding nog aan hahaha
🙈hier dus ook weer , had eerst hematoom in m'n baarmoeder en die nam veel ruimte in, nu die aan het weggaan is ( niet zonder slag of stoot ) krimpt me buik zo poef ! Weg als sneeuw voor de zon
Haha, poef, buik weg. Nou, ik wou dat ik je een maatje erbij kon geven van mij. Ik kon in week 10 mn eigen broeken al niet meer aan en nu, nu zie eruit alsof ik een skippybal door heb geslikt. Die buik komt weer terug hoor! Of ik mijn figuur ooit nog terugkrijg....😱😱
Hier hetzelfde! Vond het tot het 2e trimester wel leuk. Maar nu vooral lastig. Het zit in de weg, voelt heel vol en houdt me uit mijn slaap. Ik zou hem zo nu en dan wel even in de kast willen leggen...