Hey, ik heb hier al eens eerder een oproepje geplaatst, dat ik een aardige meid zocht om contact mee te leggen. En eventueel mee af te spreken. Maar heb toen maar weinig gehad helaas. Heb er wel een paar gehad, maar dat waren niet echt mijn types. Of ik had er maar weinig spraak stof mee. Wat ik leuk vind om te doen is: wandelen, fietsen. Lekker buiten zijn. Met de hondjes wandelen. Ben dus sowieso graag buiten. Ben trouwens 23 jaar. En woon in de Hoekse Waard. Vlakbij Rotterdam/Barendrecht. Wij zijn nu al een tijdje bezig voor ons 1e kindje.. maar het wil nog niet lukken Inmiddels ook al een miskraam gehad.. Wat ik zoek in een goeie vriendin is: een aardige meid, die van lachen hou. Die ervan hou om te mailen en eventueel dus ook afspreken. Ik ben trouwens huisvrouw. Je mag me ook Pb-en!
Hoi, Ik ben een moeder van 2 meiden en ben 26 jaar en woon ook in de buurt van Rotterdam. Ik heb 2 dochters 1 van bijna 2 en 1 van 6 maanden oud. Ben vandaag toevallig begonnen met hardlopen. Zou graag nog wat zwangerschapskilo's kwijt raken, dus hoop dat ik nu ook eens doorzet met het hardlopen. Ik ben werkzaam in het ziekenhuis voor 2 dagen per week. Via deze site heb ik ook contact met 3 andere moeders die bij mij in de buurt wonen. En dat is erg gezellig! Ik zie dat je net in verwachting bent! Gefeliciteerd! Al zijn die eerste weken toch altijd wel extra spannend..
Waar woon je ergens in de buurt dan? Of zeg je dat liever niet? Je mag me ook een pb-tje sturen! Dankjewel! Ja, de eerste weken zijn super spannend. Heb vorig jaar een miskraam gekregen.
Hoi, Ik woon in Barendrecht. Vooral na een miskraam lijken die eerste weken mij erg onzeker en spannend. Hoe voel je je tot nu toe? In je omgeving weten de mensen zeker nog niet van je zwangerschap?
Oke, ik woon in de Hoekse Waard. Ik voel me super! Nee, van het weekend gaan we ze het vertellen(onze ouders)