Welkom Tess27, als ik je onderschrift zo lees maken jullie nogal wat mee. Hou je het wel een beetje vol dan in Almere?? Als je daar ook bijna niemand kent.
Misschien omdat de meeste ook wel actief zijn in een andere club?? (ikke in ieder geval al 6 maanden)
Hoi! Hier iemand uit Lelystad! Altijd in Amersfoort gewoond, tot we 5 jaar geleden gingen samenwonen en hij al een huis had hier. En intussen ken ik hier genoeg mensen, helemaal ingeburgerd.
Ik ben opgegroeid in Almere, van mijn 8ste tot 18e gewoond .. toen 5 jaar in Lelystad, 9 maanden Biddinghuizen en u alweer 2,5 jaar in Dronten
Ik let idd niet op haha. mis mn familie en vrienden wel maar t traject is best zwaar ook omdat ik niet werk, waarom niet? Omdat ik hier kwam wonen toen we al ff samen waren en meteen hier zijh begonnen omdat de kansen er nu t beste voor zijn en tja bij sollicitatie's moet ik toch eerlijk zijn en willen ze je niet
Gaat wel goed ben positief hoor dat scheelt, ik wacht nu op menstruatie na miskraam maar schiet niet op, dag 43/44/45 heb ff geen idee maar heb een kuurtje gekregen om het op te wekken en moet nog 2 dagen, dan na 3t/m 7 dagen kan ik de menstruatie verwachten en verder met ons embryo die ingevroren is... Leuk wat meiden hier uit de omgeving wie weet komt daar leuk contact uit
Dat is heftig allemaal lijkt me. Ja, wat vrouwen uit de omgeving is altijd wel fijn. Kun je in eider geval je ei even kwijt. Jammer dat je niet wat dichterbij woont (Almere is vanaf mijn punt gezien wel helemaal de andere kant van flevoland). Hier hebben ze de avond4 daagse gelopen (oudste 2). Ze zijn weer nat geworden, maar hebben lol voor 10. En de baby ligt al lekker op bed te slapen.