haha, heel toevaillig heeft mijn moeder een deawoo Matiz, maar ik had er zelf nog helemaal niet aan gedacht. Ik vind Matiz echt een hele leuke naam!
Voor een jongen vind ik de keuzes allemaal niet zo mooi. Damiën of Damian vind ik dan mooier, maar als er een y in moet staan, zou ik denk ik Daymiën kiezen. Ik heb gestemd op Sydney voor een meisje. Dat vind ik een stoere naam, en past goed bij Amaryllis. Dat vind ik ook een stoere naam. Chayenne vind ik vreselijk, sory!! Ik vind het een zeurnaam.
En Daymian? Ik vind die e met trema niet echt wat; dat gaat straks héél vaak verkeerd getypt worden (veel mensen zijn nogal lui met leestekens). Bovendien is 'ay' engels, en ië nederlands en dat combineert in mijn ogen niet mooi. Voor een meisje Sydney, die heeft bij ons ook een tijdje op het lijstje gestaan voor zowel een jongen als een meisje.
Yep, en Ilyas spreek je uit als Ilias btw En wat te denken van Bailey, Riley, Finlay/Finley, Dailey, Bradley, Jayson, Stanley, Brody, Cody, Cayden, Jayden, Hayden, Ayden, Kayden, Brady, Kenyon etc etc Allemaal mooie namen met een Y erin, toch?