Wie weet er leuke namen naast Elin. Het liefst 4 letters voor zowel jongen als meisje... Moeilijk moeilijk!! Reacties zijn erg welkom!
Leuk!! HIer mijn bijdrage Jongens Abel Adam Bart Beau Boaz/ Boas Bram Daan Dirk Duco Enzo Eric/ Erik Ezra Finn Fons Gert Gijs Guus Hugo Huub Ivan Ivar Jack Jens Joep Jort Koen Lars Leon Levi Luuk/ Luca Mark/ Marc Mats Mees Mica/ Mika Niek/ Nico Nick Nimm Noah Noud Olaf Otto/ Onno Owen Paco Remy Rens Rick Roel Rolf Rudy Ruud Seth Siem Stan Sven Teun Thijs Tijl Tijn Timo Toby Twan Tygo Vico Vigo Wolf Wout Meisjes straks
Dank meis, das nogal een lijst!! Denk dat tweelettergrepen mooier is trouwens, ook gezien Elin.... Solly, vergeten te tikken.
Oke', hier de meisjesnamen: 4 letters en 2 lettergrepen! Anna/ Anne Ajla/ Ayla Alix/ Alyx Bibi Cato Coco Cloë/ Chloë Cléo Dana Didi/ Dido Dora Gina Ilse Imke Indy Iris Isis Izzy Jade Jolé Judy June Kaya Kiki Kyra Lana/ Lara Leah Lena Lily Line/ Lina Lisa/ Lise/ Lize/ Liza Loïs Lola Luna Lucy Maya/ Maja Mara Mila Mina Nena Nina Nora Nova Romy Rosa Ruby Sara Suze Tara Tina Vaya Vera Yara Yfke Ymke Yuna Zara Phew, dat was het hoor XP Welke vind je leuk?
Luciaatje heeft al (heel) veel genoemd... Ik vind Mika, Lars en Nova heel leuk klinken naast Elin. Maar Maren en Jente ook en Liv vind ik ook geweldig naast Elin. En Jens en Nils/Niels ook. Andere ideeën: Ilva Runa Svea Tyra Aila Maja Rune Roan Erik Ingo Jari Niko Timo Sami Ivar Bent Matti/Matias Lukas Ruben Thomas
Ilvy vind ik niet zo leuk, wellicht omdat ik de naam verder niet 'ken', en het dus een beetje vreemd klinkt, alsof er gewoon wat letters naast elkaar staan en dan opeens een naam vormen. Het is vast wel een naam hoor, dus bedoel dat niet negatief, bedoel gewoon dat ik hem niet ken Indy vind ik wel erg leuk! Ik vind het overigens wel een heel ander soort naam dan Elin! Elin vind ik een hippe, Hollandse naam, INdy ook hip, maar wat minder Hollands ofzo! ik vind zelf Loïs of Nova idd erg leuk naast ELin! En van de jongens Luuk of Lars ofzo!
Indy is ook een hele populaire hondennaam... Ik denk ik meld het toch even voordat je dat niet wist en je er te laat achter komt.
Ik vind Indy wel een mooie naam Andere ideeen: voor een meisje (de meeste met 4 letters ): Elin en ... Neva Lyra / Lyris Sera Sara Niva Lila Liza Nola Lily Lucy Mare / Mara / Maris / Maren Kyra Mira / Myra Lani / Lana Alba Cala Cara Elva Emma Jade Jada Cyra Desi Dana Dessa Demi Elsa Dina Mia Enya Esra Esma Farah Gaia Mavi Flora Fiore Yaren Izem Irem Jana Ilay Yara Kaia Juna Juno Giuni Giusy Louve Liya Rhea Malu Neve Novée Mila / Myla Rima Riva Romée / Romee / Romy Semra Seyra Seyla Sezan / Sezen Feza Tirza Reza Jael / Yael Tara Vita Lori
Misschien zit hier nog wat tussen? Caró Elsa / Elza Elze / Else Gwen Ilse Ilvy Imme Indy Inge Iris Irja Irsa / Yrsa Isha Jola Jolé Jula Jule Lara Lise Liva Liza Lize Lola Lone Lora Luna Mara Mari / Mári Maud Maya Meie Nola Nora Novi Roos Rosa Runa Siva Svea Tori / Tory Tova Ylva Ymke Yrsa Niet 4-letterig: Isa / Iza, Iva, Marit, Mia, Minja, Mirja, Pia, Silja, Silva, Sverre Sorry voor eventuele dubbele! Ik vind Ilvie / Ilvi / Ilvy / Ylvi / Ylvie een hele leuke naam. Zou 'm niet direct bij Elin verzinnen, maar past op zich prima!
Ilvy, deze naam ken ik.. en ik vind het leuk... ook naast Elin Ik lees verder even mee in dit topic, mag zelf nl ook weer gaan verzinnen en Elin lijkt wel erg op de naam van mijn dochter Sil, Tijn, Ferre, Thom, Rune ... ook nog opties misschien?
en voor een jongen: Elin en ... Noam Odin Alon Arno Amos Ravi / Rafi Remi / Remy Joaz / Joah / Joas Cody Roan Dion / Deon / Dyon Ivan Ivor Ezra Ilay Liam Miro Maro Faro(n) Milo / Mylo Naim Omar Nuri Otis Oscar Ryan Xavi Timo Rory Levi Novan Nolan Joel Igor Dani Arda Kaya Benso Amon / Eamon Aron Aden / Adon / Aiden / Edan Avon / Evon / Evan Eion Eton / Etan Jano Otto Rune Jaco Jiri Jino / Gino Ciro Juri / Yuri Jori Vico Fico / Figo Rico Iago / Jago / Yago Fadi Fido Vito Kian / Cian / Keon Olaf / Olav Jona(h) Toni / Tony Jovi Joey Eric Davy Idris Tygo Dino / Rino / Remo Sion Sami Daly / Daley Gary / Cary Lyon Aldo Indro Lino ... Leuke puzzel, hopelijk heb je hier nog ideeen opgedaan Veel succes!
En jongensnamen (die lijst is een stuk kleiner..) Abel Adam Emil Erik / Eric Fenn Ivan Ivar Jari Jens Jorn Mads / Matz Niek Nils Olaf Olle Roel Stef Thor Timo Geen 4 letters: Bas, Bjarne, Björn, Emiel, Jesse, Jonas, Joost, Jurre, Kjeld, Kjell, Lasse, Marten, Menno, Niels, Pelle, Per, Sverre, Tije, Torre, Victor / Viktor.
Ik vind Indy ook wel een leuke naam. Maar als hier 3 mensen in de omgeving zijn hond zo hebben genoemd... MMM dan vind ik het toch anders worden
Haha, een hondennaam Indy?? Nee, dat had ik zo niet bekeken. Maar dat mag natuurlijk. Elin is een scandinavische meisjesnaam.. ook geen hollands zeggen ze. Zou weer leuk zijn, een meisjesnaam scandinavisch met 4 letters maar dat lijkt wel onmogelijk. Wel leuke ideeen maar ik blijf het ontzettend moeilijk vinden. De mooiste naam heb ik weggegeven!
Ooo scandinavisch!! Dan blijft Maja op 1 voor mij XP Heb ik uit de boeken van Camilla Lackberg, echt een schattige naam!
Meisjes 4 letters Else Inge Irja Irsa / Yrsa Jona Lara Lone Mári Runa Rune Suvi Svea Tori / Tory Tova Tuva Ulla Vita Ylva / Ilva Meer of minder dan 4 letters Anneli Freya Frida Hanna Hedda Hella Janna / Janne Jonna Jytte Lilja Liv Maren Marit Melena Mette Mia Nenna Sanna Savea Selma Silje Siv Svana Thyrza Toyah Tuija Jongens 4 letters Arvo Bent Egil Eluf Erik Frey Fynn Hans Ivar Jani Jari Jarl Jens Jorn Kari Keld Knud Lars Mads Mats Nils Odin Olaf Olav Sami Simo Stig Sulo Thor Timo Tore Ture Tyge Veli Vesa Yrjo Meer of minder dan 4 letters Arvid Bendt Bernt Bjarne Bjorn Davin Donar Erlend Esa Esben Filip Folke Holger Ingmar Jannick Jarno Jesper Jorck Jorgen Kalle Kjeld Kjell Larus Laurits Lauritz Marko Niels Ole Oskar Per Soren Stein Stian Sverre Tarik Thorben Thorvald Thymo Tor Torben Torsten Ulf Valdemar Verner Vidar Viggo Viktor Ville Vinny Walter Allemaal Scandinavisch