Lieve dames, Stel dat ik vanavond rond 7 uur de pregnyl (5000) heb gezet wanneer heb ik dan ongeveer mijn eisprong? En wat kunnen wij nu het beste aanhouden wat "klussen" betreft?
In ieder geval morgenavond. Als je vriend heel veel en goed zaad heeft, kun je eventueel ook vanavond en overmorgen proberen, maar sowieso morgenavond en als hij niet zulk geweldig zaad heeft, dan het alleen bij morgen houden en daneventueel nog overmorgen. Dus dan niet vanavond ook Succes meid!!
Bedankt voor jullie antwoorden Je denkt het van te voren allemaal zo goed te weten en te snappen maar als het moment daar is dat je pregnyl mag spuiten.....dan ben je de kluts weer even kwijt. Mijn vriend heeft niet echt super zaad maar goed genoeg. Dus we houden het bij morgen en overmoprgen. Dank jullie wel
@maartje...ik zie dat je naar Dusseldorf gaat....heel veel succes. En ik duim voor je dat je daar beter geholpen wordt.
@all...even een vraag aan jullie. Even jullie deskundigheid testen ....Ik heb dinsdag avond pregnyl gezet en heb sindsdien erge krampen bij mijn linker eierstok. Nu nog steeds en ik zit inmiddels 40 uur na de spuit. Kun je ook van die krampen hebben als je ei al gesprongen is? Of moet het dan echt verdwenen zijn
Thnx Lima. Dat kan per persoon verschillen. Sommige meiden hebben juist na de eisprong eisprongpijn, is mij door de verpleegkundige ooit gezegt. Als je twijfeld of je ei al geweest is, gewoon doorgaan met vrijen en als je denkt dat je ei helemaal niet is gaan springen, dan ff een echo regelen om gekkigheid uit te sluiten.
Hey maartje....ik krijg sowieso volgende week donderdag echo om te kijken of mijn ei weg is. Ik heb nu wel erge krampen...dus ik heb wel een vermoeden dat hij nog wel spring of gesprongen is. Ik heb gisteren geklust en vanavond weer.....dan zal het toch wel goed zijn?
hoi ik had dat ook, nog pijn en drukpijn erna. Bleek dat het follikel er nog wel zat, maar het eitje er waarschijnlijk wel uit was (aande progesteronwaarde te zien). Hij verschrompelde langzaam....
@loe....dus het kan al zijn dat het eitje gesprongen is.....dat is positief... Ik klus vanavond nog een keer en dan op het wachtbankje....SPANNEND!!
Ik heb dus zelf dinsdag om 21uur de pregnyl gezet. Kreeg woensdagmiddag al kramp in buik en dat werd donderdag nog erger. In de beschrijving van de pregnyl staat dat je eisprong na 36-40uur is. Dus daar ga ik maar vanuit. Zaad kan tot 3 dagen in je baarmoeder overleven. (meestal 2). Van de uroloog kreeg ik het advies destijds om om de dag te klussen rond je ei. En dan evt 1dag voor de eisprong of de dag van de eisprong.