Wie kent dit boek en heeft er goede ervaringen mee? Ik had begrepen dat het vooral over 's nachts slapen gaat, en dat gaat prima, ze wil overdag niet slapen.
had ik er van gehoord.. zo'n half jaar geleden had ik het vast gekocht... *grin* maar nee.. nooit van gehoord dus
Moet je even de zoekfunctie gebruiken. Dit boek wordt in meerdere topic's genoemd als ik me niet vergis. Ik ken het zelf ook niet.
Ik heb het boek en pas het toe en heb er echt goede ervaringen mee. het is niet enkel voor de nachtslaap maar ook voor de slaapjes overdag. het is de bedoeling om met de hulp van het boek een stappenplan samen te stellen zodat je je kindje leert in slaap vallen zonder jou nodig te hebben maar ook zonder huilen. je kan het boek gebruiken bij kindjes tot 2jaar het hoeft dus niet vanaf de geboorte. Bij Elyesa ben ik het boek beginnen te gebruiken vanaf 1jaar omdat hij to 8maanden bij ons had geslapen werd het moeilijk om hem in zijn bedje te laten slapen na 3 maanden met de planning van het boek sliep hij in zijn eigenbedje zonder huilen en zonder bij hem te blijven. nu bij Erenay ben ik er pas meebegonnen ben benieuwd of het ook deze keer werkt.