Nog een Sint-dilemma: piratenboot zand-watertafel

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje11, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ja, ik weet het. al weer een sint topic...
    Ik was dus eigenlijk op zoek naar een hele andere piratenboot, maar liep tegen deze aan van little tikes op mp en ben er op slag verliefd op.
    Ik heb geboden en mag hem komen halen. Leuk voor 5 december voor mijn 2 jongens?? Hij kan natuurlijk pas in het voorjaar de tuin in, vandaar mijn dilemma...

Bijgevoegde bestanden:

• tafel.jpg
      tafel.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,1 KB
      Weergaven:
      159
  2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh wat leuk!:)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Dan zet je em toch lekker in de badkamer voorlopig

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Hij is leuk, maar zou het niet voor 5 dec doen kinderen willen meteen met de pakjes spelen en de piratenboot is voor in de tuin

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Doe je er toch nog een klein goedkoop cadeautje bij voor de speel en fun

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ja he?!

In de badkamer past niet helaas denk ik... Ik heb net wel even gemaild wat de afmetingen zijn.

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Haha die heb ik ook voor 5 december gekocht :p:p daar is hij 69,99 ipv bijna 90 waar hij overal is

Watertafel Piratenboot

Maar ik heb ook nog andere cadeautjes waar ze direct mee kunnen spelen, dus niet alleen de boot waarmee ze tot het voorjaar moeten wachten.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik vind wel dat het moet kunnen. Als je er alleen zand in doet, kan hij al vrij snel in de tuin. En met sneeuw erin kan het ook leuk zijn ;)

Als je zorgt dat ze ook iets hebben waar ze dadelijk mee kunnen spelen, zou ik het doen.

9. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Toevallig!!! Jij zegt doen dus, hihihi

Hier krijgen ze ook vast nog wel wat anders, Sint komt ook nog bij opa en oma en de andere oma ten slotte...En ik doe er inderdaad nog wel wat kleins bij.. Mijn mannen zijn 1 en ruim 3,5 en het lijkt me dat ze hier zo leuk mee kunnen spelen samen.
    We hebben nu zo'n schelpzandbak, maar die is aan vervanging toe.

10. Eiveo

Eiveo Niet meer actief

Als je er zacht zand in doet en hem afdekt al hij niet gebruikt wordt dan kunnen ze er in december ook prima mee buiten spelen. Het intensieve gebruik zal inderdaad in het voorjaar komen, maar met zand kan het in de winter prima.

11. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    jawel joh! en heb je geen ruimte met plavuizen? Wij speelden vroeger in de aangebouwde schuur met zand (in de winter). Hadden mijn ouders een klein hoekje vrijgemaakt. Was hartstikke leuk! en mijn ouders haalden ff de veger erdoor en het was weer opgeruimd.

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind 'm super! :D

13. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Je heb tegenwoordig ookvan dat zand wat niet verkorreld
    Geen zand in huis dus :D

Mijn zwager heeft dit besteld voor zoonlief. Dus ben benieuwd

14. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Dat is natuurlijk ook nog een optie... was daar hier laatst geen topic over ook?

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nijntje11 wij hebben hem ook en hier staat hij op het balkon. In de zomer gevuld met water en in de herfst/minder mooie dagen doen we er zand in. Kleine man heeft er al 1,5 jaar plezier van nu. We hebben hem in de eerste zomer zelfs zonder poten neergezet zodat hij er echt in kon klimmen toen hij met water gevuld was.
    En hij heeft hier ook in huis gestaan op een berg handdoeken met water erin :)

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Super leuk als je nog wat kleine cadeautjes hebt kan je hem vullen als boot van Sinterklaas.. !
    En in de winter kunnen ze met een dikke jas aan toch best met wat zand erin in de achtertuin spelen ..

17. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Jaaa, nu ben ik helemaal om :)

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Hartstikke leuk! Hier hebben ze ook altijd heel veel gespeeld met de zand- en watertafel. Ook gewoon buiten in de winter (met zand of sneeuw), maar ik zette hem ook wel eens binnen neer (in de keuken), dan is het ff een bende, maar dat is ook zo weer opgeruimd.

19. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb m ook voor mijn zoontje! Hij heeft m gekregen voor zijn 1e verjaardag. Echt een hit! Ik zou er zelf geen zand in doen, dan verstopt de pomp.

20. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    wij hebben die tafel ook, alleen jammer dat de waterstralen er niet meer uit komen. dit was trouwens ook naar 1 zomer al kapot. maar de jongens spelen er nu toch al 3 zomers mee. Vooral als het nog te koud is voor een zwembad.

Deel Deze Pagina