Geen rijstebloem geven hoor! Heeft helemaal geen effect mbt slaapduur. Hij kan er alleen maar meer krampjes van krijgen. In Nutrilon Omneo zit trouwens geen JBPM en is amper dikker dan Standaard, dus je zult alsnog JBPM moeten toevoegen tegen het spugen. Ik hoor vaker dat de pure variant van de reform winkel minder last geeft. Friso Comfort heeft wél toegevoegde JBPM, waarbij geldt: Friso Comfort moet met water wat net van de kook af is klaargemaakt worden. Zo lost het Johannesbroodpitmeel goed op en werkt de voeding het best. [edit] Nutrilon AR heeft ook toegevoegde JBPM.
Emmarijn, idd omneo is nauwelijks dikker. Hier op cb werd verteld dat dit wel zo was. Daarom heette het comfort... Maar meteen gaan verdikken. AR voeding raad ik persoonlijk niet aan omdat ze hier nog ergere obstipatie van kreeg. Dus misschien bij jou nog steeds dun. Maarja dat is mijn ervaring.
Rijstebloem zorgde bij onze zoon JUIST voor buikpijn en kramp! Arme jongen was eindelijk zo goed als van de onrust af in zn buik (door nutrilon omneo) maar door de rijstebloem werd het nog erger dan het was. Daar zijn we toen dus pok gauw weer mee gestopt. Zowiezo is dat pas vanaf 4maanden dus ook een theelepel zou ik niet geven!! Onze dochter spuugt ook veel en doet het beter met friso comfort dan met nutrilon HA+nutriton. Het spugen is duidelijk een stuk minder. Die spuitluiers neem ik maar voor lief....
had eigenlijk al eerder een update willen geven maar was hier superdruk. we zitten sinds afgelopen vrijdag met mijn meiske aan de zantac. vanaf woensdag liet ze halve flessen staan en af en toe liep het zuur gewoon uit het mondje. Ben naar de dokter geweest en gelukkig slaat dit nu aardig aan. Ze heeft sinds vrijdag nog maar 1 keer een golf teruggegeven en ze kreunt ook niet meer zo na het eten. ze is merkbaar blijer, aankomende dinsdag ook naar de osteopaat. Hoop dat die ook nog wat voor haar kan betekenen. Hoop zo dat d'r lijfje nu kalmeert. heb het idee dat ze zelf ook graag wil door slapen maar ze gewoon die voeding nog nodig had omdat er overdag nogal wat uitging. afgelopen nacht trok ze er al een half uurtje extra bij . Duimen draaien hier op volle toeren, Aankomende nacht kan ik in ieder geval doorslapen want heb even een nachtje met manlief geruild. Moet echt even bijtanken. Thanks voor alle tips in ieder geval.
Waarschijnlijk niet het advies of de tip waar je iets aan hebt, maar het heeft mij wel geholpen. Accepteer het en laat het los. Daar komt bij. Ze is nog maar 3 weken op de wereld. Mijn zoontje is een slechte slaper (klopt af, gaat nu redelijk). Hij kon overdag nooit zonder hulp in slaap komen. Of hij sliep in de schommel stoel, wipper. Of viel in slaap tijdens de fles. Met 6 maanden toch overdag in bedje gelegd, maar wel met fles. Hij dronk zich zelf in slaap. Nog steeds leg ik hem met een fles op bed. Valt nu wel zelf in slaap. Water, voeding, thee dat maakt niet uit. Hij vindt zijn rust met de fles. Hij drinkt 'm leeg in bed. Speelt nog even en valt in slaap. Tot 8 maand heeft hij 1 nacht voeding gehad. Op dat moment wilde ik het "patroon" doorbreken en ben ik de fles van 23u weer gaan geven. Zo'n 7 van de 10 wordt hij alsnog wakker rond vijf uur. Hij krijgt dan een flesje water en slaapt dan nog een uurtje of 2. Gisteren is de eerste keer geweest dan hij zonder fles het klokje rond heeft geslapen.
Geeft niet g89, ik hou het ook in 1 topic om niet te veel dingen open te hebben staan. is wat overzichtelijker. vannacht heeft ze om 2300 de laatste fles gehad en kwam ze pas rond 4.30 dus dit gaat een toppie kant op. Zantac doet zijn werk, ook al geeft ze af en toe nog wat op het lijkt in ieder geval minder pijnlijk te zijn. Tussendoor heb ik ook niet meer gezien dat ze zuuraanvallen had, en ze kreunt ook een stuk minder. alleen die zantac met een spuitje geven dat gaat nog wel, maar ik dacht ik doe het s'ochtends en s'avonds en geef daarna direct de fles zodat ze de smaak weg kan spoelen. Maar dan loopt ze met die fles te hannessen. zat nu te denken om de medicatie dan wat eerder te geven en dan even een paar slokken lauw water , zou dat kunnen? en zou dat helpen denk ?