Welke slaapzak? Kan het niet vinden!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angelique1984, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique1984

30 dec 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden...

Mijn zoontje van 10 weken (60cm lang) slaapt in de nacht lekker in een slaapzak. Nu had ik de 60cm slaapzak van Prenatal, maar daar is ie nu te lang voor. Ik heb de 70cm van de Prenatal gekocht, maar de armsgaten en halsopening zijn veel te groot. De armsgaten kan ik wel inkorten, maar de hals niet. Ze gaan er denk ik vanuit dat lange baby's ook oudere baby's zijn en dus wel in die zak passen....De 60cm zak had een mooie kleine ronde halsopening en de 70cm een grote V opening.
    Weten jullie waar ik een warme slaapzak kan kopen (met afritsbare mouwen) die niet zo van die grote openingen heeft? Maar wel voor een baby van 2,5 maand die 60cm lang is?
    Groetjes, Angelique

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb hier eentje van Ter Stal in 70cm. En ook eentje van Prenatal maar die heb ik tweedehands dus is al wat ouder maar de halsopening is hier in elk geval niet te wijd.
    Hema heeft 68/80 qua maat en die vallen ook wel smal met niet al te grote openingen maar hier is de halsopening van de Hema slaapzak wijder dan de andere 2 die ik heb.

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik denk dat het net aan het model ligt, want ik heb ook een 10cm slaapzak van prental, mijn dochter is ook 62cm en de hals is geen v-hals en sluit gewoon netjes aan. dus misschien even naar ander model kijken

4. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken onder andere die van de Ikea en dreambaby.
    Onze meid is 53cm maar ze past best in die van 70cm, ze zakt er helemaal niet in naar beneden. Lijkt me ook het model te zijn.

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Misschien off tipic. Maar waarom zou je naar een 70 slaapzak gaan? Een 60 kan toch ook nog? Ik bedoel, ligt je kindje krom met zijn/haar beentjes? Anders past het nog prima! (maar misschien is dat mijn mening, je moet doen waar jij je het beste bij voelt)
    Hier een 70 cm slaapzak bij een kindje van 75 cm.

Vaak ligt het aan het model ook. HIer namelijk twee van jolien. De ene is echt veel te groot. De andere juist lekker krap. En met een V hals is vaak groter merk ik.

6. angelique1984

30 dec 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij kan zijn beentjes niet strekken in de 60 cm. Vandaar de 70cm.

7. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat gek. Mijn zoontje is 64 cm, en past nog in de slaapzak van 60 cm van prenatal. Nog maar net hoor. Heb nu ook die winterslaapzak van prenatal van 70 cm. Een grijze met autootjes en deze openingen sluiten goed aan. Je zou die kunnen proberen??

Of puckababy? En dan de armen open geritst?

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je kan ook gewoon bij de V zeg maar bij de schouders een stukje dichtnaaien zodat de opening kleiner word :)

Hier ook gedaab

9. angelique1984

30 dec 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks... Ik ga wel even knutselen met naald en draad :)

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Succes :) is echt zo gepiept :)

En t scheelt weer geld;)

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Als je een wibra in de buurt hebt, die willen nog wel eens mooie slaapzakken voor die kleintjes hebben. Voor een prijsje onder de 10 euro.

Deel Deze Pagina