Het Blok 2011

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danip, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Wie kijkt er ook dit jaar weer naar het blok?

Ben benieuwd of volgende week inderdaad een reserve stel i.p.v. Krijn en Susanne in het blok komt. Vind dat er best een sanctie mag gelden, maar zou dit ook wel weer wat een zware straf vinden als ze het blok moeten verlaten.

2. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ik kijk ook iedere week weer! Vind het heerlijk kijken. Ik denk dat het niet een sanctie is vanwege het overtreden van de regels maar omdat ze weer een kamer niet klaar hebben...

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier ook een vaste kijker. Ben er verbaasd over dat hier nog geen topic over was?! Wat een geweldig programma. Tja, Thom en Wim, ik vind het een gemeen homo stel. Ze doen oh zo eerlijk, maar ondertussen! Suzanne en Krijn zijn ook niet eerlijk en mogen van mij eruit. Die werken niet en slapen, als de andere wel werken, bij. En dan ook nog zo achter lopen met de opleveringen! Van mij mogen Astrid en Stefan winnen.

4. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is al een topic over het blok.

5. danip

danip Niet meer actief

Ik kon hem niet vinden, alleen die van vorig jaar :(

Thom en Wim kan ik wel om lachen. Vooral Wim, die is soms zo lekker droog. Krijn en en Suzanne vind ik niet zo. Vooral Krijn, vind hem nogal zeikerig en chagrijnig. En vind het echt oneerlijk wat ze hebben gedaan. En dat ze daar dan ook nog zo vreemd op reageren :( (sommigen willen op een achterbakse manier winnen..... uhh ja jullie!) Astrid en Stefan vind ik het heel goed doen. Ik vind het loft idee alleen niet zo geweldig, maar vind de opleveringen tot nu toe wel mooi. Ze klussen ook goed door, en het loopt er best gesmeerd! Had van hun minder verwacht eigenlijk.
    Kim en John vind ik ook wel heel leuk. Maar wat hadden zij nou eigenlijk precies gedaan? Had ze alleen op internet gekeken op haar werk?

6. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danip, ik heb het topic even voor je omhoog gegooid. Het blok ik een super leuk programma, dus zeker om er over te kletsen!

7. danip

danip Niet meer actief

ai, helemaal gemist! thanx! Ik zal voor deze een slotje aanvragen!

Deel Deze Pagina