Hallo, Ik begin me hier helemaal thuis te voelen op het forum.. hartstikke leuk! Ik heb zelf ook een aantal fora gehad. En vind het mega leuk om mijn post's wat kracht bij te zetten door emoticons! Ik vroeg me daarom af, is het wat om wat meer emoticons toe tevoegen aan wat er nu in staat. Een extra pakket. Groetjes Bonsai
Ik weet niets van nieuwe smileys af, hooguit worden een paar bestaande vervangen door eivormige smileys (een of andere nieuwe trend geloof ik) Oja, één nieuwe smiley komt er, die van een computernerd.
Ja idd een knuffelsmily. Er zijn zoveel leuke smiley's te vinden en die zijn best makkelijk toe tepassen in een nieuw forum. Ahhh toe......please?
Zwemmers! Testje.... Jan, roep maar als je nog meer ideetjes wilt (je moet vast een heel pakket erbij nemen )
Je kunt een aparte stack smileys erbij instaleren.. uploaden of update. De fora die ik had, hadden veelal al stacks en daar kon je uit kiezen en die uploaden. Ik weet niet hoe dat hier werkt. Maar volgens mij moet dat gewoon kunnen
Bij een andere site ze hele leuke woordsmileys.. ook voor posieve test, zwanger, verschonen enz Ik weet niet waar zij ze vandaan hebben maar daar zitten hele leuke toepasselijke tussen..
misschien kunnen ze het hier wel zo maken dat je ze moet toevoegen. Al moet ik zeggen dat het tijdens het schrijven ook we leuk is.
Je kan niet zomaar overal en nergens smileys vandaan komen. Veel ervan zijn door iemand gemaakt, die is de eigenaar ervan, en dan is het niet netjes om die zomaar even te gebruiken. Op een kleine site kan het wel, maar op een grote site is dat geen goed idee