cyste of zoiets

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zonnestraal77, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Gisteren tijdens een FM voor alweer IUI-D-8 waren mijn 3 follikels die ik eerst had ineens gekrompen :(.
    Met veel moeite zagen ze toen ineens links een 'sluier-follikel' ??
    Hele lange moeilijke naam, maar ik denk dat ze een cyste bedoelen.

Ik moest me hier niet druk om maken, bla bla. Maar maak me toch wel druk :). Dit kan echt geen kwaad en gaat ws weg tijdens m'n menstruatie?? IUI-8 is afgebroken :(.

Ik had bij IUI-7, 4 follikels, 3 grote rechts en een wat kleinere links. Vanwege dat die kleinere links niet mee zou doen is IUI-7 doorgegaan.
    Zou het kunnen zijn dat deze cyste (die kleinere links van IUI-7) tijdens m'n vorige ovulatie niet geknapt is?? (zoiets las ik ergens op internet).

Wat ik ook raar vind, is dat tijdens de 1e FM links niets te zien was en 2 dagen later links dit 'sluier' follikel. Is deze dan gaan groeien, waardoor die andere 3 zijn gaan krimpen??

Hoop dat jullie antwoorden voor me hebben, blijft maar in m'n hoofd malen. Gisteren was ik zo perplex dat ik geen vragen kon stellen....had even 'een bek vol tanden' .

Groetjes Zonnestraal

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi zonnestraal,

Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden als verloskundige komen wij pas in aanraking met vragen die middels iui zwanger zijn geworden pas tegen als het is gelukt en ze zwanger zijn. Wij weten daarom te weinig af van dit onderwerp om hier goed antwoord te kunnen geven. Het beste kan je deze vraag alsnog stellen aan je behandelend arts of assistent.

Imke

Deel Deze Pagina