Beste verloskundige Ik heb een vraagje Ik heb gister van de gyn medicijnen gekregen omdat ik al 2 maanden me longen uit me lijf hoest (dit is in overleg gegaan met een longarts) Nu heb ik omeprazol gekregen tegen de maagzuur en beclometson nevel Om te zorgen dat ik wat meer lugt ga krijgen Hier door ben ik weer geregeld aan het overgeven voornamelijk savonds en snachts Wordt hier knetter gek van Weten jullie wanneer dit een beetje moet gaan werken Ben er gister gelijk mee begonnen ik weet dat medicijnen even inwerk tijd nodig heeft maar wil er bu echt wel van af Heb namelijk vanaf het beging van me zwanerschap alleen maar elende Voornamelijk overgeven maar zou het nu wel een keertje fijn vinden als me eten binnen blijft en ik snachtsdus geen trek heb omdat ik alles er weer uitgegooit heb Ben nu bijna 32 weken zwanger (en de wc blijft dagelijks genieten van mijn maaltijden)
Hallo, Dit heeft echt een paar dagen nodig voor het aanslaat. Meestal een dag of 2-3. Ik hoop dat het snel gaat werken. Groetjes Ineke
Ja dat dacht ik ook dat het meestal 48 uur is voor dat het gaat werken Ik zit nu op de 2e dag gister ochtend gelijk begonnen Maar blijft echt mega hoesten en overgeven De maagzuur is wel al een stuk minder. Alleen krijg ik ju door het hoesten erge hoofdpijn En pijn in me buik ook ben ik er af en toe incontinent van Ik trek dit dus echt niet meer alles gaat pijn doen in mijn lichaam Wat kan.ik.nog meer.doen behalve een warme douche of.bad