hey meiden, ik heb vorige week donderdag ( zoals velen van jullie weten ) licht positief getest en vrijdag had ik cb met indicator dei zei dat ik zwanger was 1-2 wkn en kv + test ook positief en ik heb diverse symptomen zoals ongi gevoel en steken in liezen lage rugpijn moe en behoorlijk pijnelijke borsten, maar nu vroeg ik mij af of ik nog een test moet doen? omdat ik zie dat velen dat doen? is dat echt nodig? liefs sabsje
ik heb het nooit gedaan, zag er niet het nut van in. als je graag een knaltest ziet kan je dat doen. waarom is je banner nog niet veranderd?
Nou ik zag het nut er idd ook niet van in maar dacht miss is er een andere reden??! en ja die banner... t lukt niet zo om hem te veranderen! ik probeer t iedere keer maar lukt niet op de een of andere manier!! ( heb niet zoveel geduld ) hihhi bedankt voor je snelle reactie!! liefs sabsje
helemaal bovenaan staat iets van banners dan kan je hem zo maken, wijst zichzelf wat uit. het is dan enkel nog een kwestie van de juiste code in je handtekening te plaatsen.
het hoeft niet.. zwanger is zwanger (sprak ze nadat ze dit keer 10 dipsticks en 5 gewone testen heeft gedaan, maar dat kwam doordat op dipsticks het zooo lang duurde voor streepje echt zichtbaar werd en ik door vele MKen gewoon erg onzeker ben)
Sabsje gefeliciteerd met je zwangerschap! Als er bij diverse testen een positief resultaat uitkomt zou ik ook niet verder testen hoor
ik wilde zelf ook wat meer tesjes doen ,maar raadt het zelf iedereen af , je kan er alleen maar onzeker van worden ....Wordt hij wel donkerder , misschien is hij zelfs wel lichter ....Alsje het kan laten ,, niet doen .. proficiat trouwens !!
Ik zou echt geen testen meer doen. Ik heb mezelf namelijk inmiddels helemaal gek gemaakt. Mijn streepje was gisteren minder duidelijk en de clear blue met indicator gaf aan dat ik maar3-4 weken zwanger ben. Wel 's middags getest. Dus ik ben blij dat ik vrijdag naar de gyn mag en die mij het verlossende woord geeft of het wel of niet goed gaat met de kleine. Ik heb ook de vraag aan de vk hier gesteld en die zei zodra je een positieve test hebt moet je gewoon stoppen, want het heeft gewoon geen zin om door te testen uiteindelijk is een echo het enige wat een beetje zekerheid kan bieden. Dus ik hoop dat jeje in kunt houden, want je kunt je dus alleen maar meer zorgen gaan maken. Succes xxx Joyce