Hallo dames, Ik heb zaterdag de CB test gedaan met indicator die gaf aan 2-3 dus 4 tot 5 weken zwanger (ik was zaterdag 4 weken en 1 dag zwanger). Nu 3 dagen later geeft hij nog steeds hetzelfde resultaat aan. Maak me een beetje zorgen. Stijgt mijn hcg niet/voldoende? Nu weet ik dat het een indicatie is maar toch word ik er behoorlijk onzeker van. Vorige zwangerschap gaf hij bij 4 weken en 3 dagen al +3 aan. Nu is mijn vraag bij wie klopte de CB test met indicator? Groetjes, Aylin
meid, iedere zwangerschap is anders he.. niet druk maken hoor, en niet meer gaan testen joh! Je bent zwanger, ga nou maar gewoon genieten want je kan zo alleen maar onzeker worden! Als je test nu opeens 1-2 zegt snap ik je zorgen maar nu hoeft t echt niet hoor! Ik heb die digitale nooit gebruikt, vind ik te duur en juist omdat je de ene keer snel en de andere keer langzamer hcg aanmaakt is t soms wat onduidelijk.. Wel gefeliciteeeeeeeeeeerd natuurlijk !
hij geeft gewoon aan...2 tot 3 weken na bevruchting....als ik goed lees dan moet dat toch wel kloppen? als je volgend weekend 5 weken bent zal die vast 3+ aangeven hihihi...ik zou al blij zijn als ie zwanger aangaf bij mij ...dus die test is wel te vertrouwen
Ik zou het niet al te serieus nemen. Ligt ook aan je urine op dat moment en de hoeveelheid hcg wat bij iedereen (schijnt zelfs te kunnen wisselen per zw) wisseld. Had hier de eerste week gelijk 3+ er in staan dus had gelukkig de verleiding niet om een week later weer te gaan proberen. Denk dat ik het anders wel gedaan zou hebben hoor Liefs mij
Bij mij klopte het, maar ik heb hem maar een keer gedaan. Zo'n test is maar een indicatie, voor echt een betrouwbare meting die ook echt iets zegt, zou je hCG waarden in je bloed moeten laten nakijken. Ik denk dat dat niet nodig is trouwens
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ben gewoon onzeker omdat ik al in het totaal 4 zwangerschappen heb meegemaakt en uiteindelijk 2 gezonde kinderen heb gekregen. Het is idd maar een indicatie maar als je onzeker bent ga je overal op letten.