6 weken zwanger en test word lichter!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Baby81, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Ik maak me zorgen.
    Ik heb net nog een testje gedaan omdat ik geen symptomen meer heb.
    En nu is de streep lichter.
    2 weken geleden was deze nog heel donker, nog donkerder als de controlestreep.
    Ik heb pas volgende week een echo. Ik maak me echt zoveel zorgen :( kan wel janken.
    Gaat het nu mis?

2. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hooii

Wanneer heb je de test uitgevoed? misschien heb je te veel gedronken, dan is je plas niet meer zo geconcentreerd.. Of je meot gewoon je vk bellen en zegge dat je ongerust ben, en een vroegere echo wil

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey!

Zou je niet wat sneller voor een echo kunnen gaan? En anders bloed laten nemen om te bekijken of je HCG nog op een normaal niveau is?

Ik hoop dat het allemaal toch nog goed komt!
    Veel sterkte!

*knuffel*

4. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Ik heb gisteren een echo gehad, daar kon hij een vruchtzakje zien, en af en toe een wit puntje, maar nog geen hartactiviteit, volgende week moet ik weer voor een echo.

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ze heeft al een echo gehad alleen daar is ze niets wijzer uit geworden ik zou gewoon bellen en zeggen dat je onzeker ben na de echo of omdat je bijna geen antwoorden kreeg op je vragen

maar het zegt niets hoor of een test lichter word dan 2 weken gelden zolang je geen bloed verliest zou ik me geen zorgen maken ja makkelijker gezegt dan gedaan weet het maar probeer moed te houden en vraag anders echo voor maandag dan ben je toch 6 weken en 5 dagen

en een hartactie op 6 week en 2 dagen zie je niet veel meestal is het toch met 6 weken en 4 dagen.
    dus ik zou me geen zorgen maken je bent zwanger er was een vruchtzak te zien

6. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Terwijl ik dit tik stromen de tranen over mijn wangen, we hebben zolang gewacht op dit wondertje. Ik hoop zo dat het blijft zitten.
    Ik heb gelukkig geen krampen en bloedverlies helemaal niks, dus dat is wel een geruststelling.
    Maar ik snap niet waarom ik niks meer voel, en waarom die test lichter is.
    Ik denk dat ik maandag maar ga voor die echo dan ben ik 6 weken en 5 dagen.

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

*dikke knuffel*

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    meid echt komt goed heb toch beetje vertrouwen mischien helpt mijn verhaaltje dan.
    ik heb ook geen kwaaltjes gehad en als die er wel waren waren ze ook zo op een dag verdweenen ook ik was zo onzeker ik wacht ook al 2 en half jaar vorig jaar er achter gekomen dat ik niet zwanger werd door me insuline ben gaan afvallen enwas zwanger in oktober werd miskraam november en 13 februari een BBZ gehad en nu weer zwanger.

en nu ook echt amper kwaaltjes gehad en daardoor maakte ik me ook zo ontzettend veel zorgen om achteraf gewoon stom van me geweest.
    kwaaltjes gaan en komen weer toch hoop houden er is een vruchtzakje gezien met een stip en die stip kan zo maar je kindje zijn. voor hart actie is het mischien te vroeg vele zie je dus van 6 week en 4 dagen pas hart actie en bij sommige met 7 week.
    probeer beetje er rustig onder te blijven je heb in ieder geval wat gezien op de echo wat er goed uit zag.
    en anders gewoon nu bellen en zeggen dat je amper wat te horen kreeg en dat je maandag terug wilt omdat je je zo zorgen maakt maar heb goede hoop voor je :) en zeg dat niet zomaar als het niet zo is
    succes

9. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Bedankt Bengeltje je verhaal is echt lief, en vrolijkt me wat op.
    Ik heb gebeld, ik kan maandag komen.
    Pfieuw tussen vandaag en maandag zitten voor mij gevoel nog 100 dagen :(

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    meis echt als je wilt praten moet je me ff bp sturen kan ik me mail geven echt het komt goed heb echt goed gevoel bij jou.
    en gelukkig maandag zie je wel gewoon belllen daar zijn ze voor

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Blij dat je maandag al mag komen!
    Laten we hopen op goed nieuws!

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Heel veel succes vandaag en laat je even weten hoe het is gegaan?

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    succes vandaag

liefs

14. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik zou me maar niet te ongerust maken hoor! 2 vriendinnen hebben een zwangerschap gehad zonder kwalen. Deze kwalen kwamen pas toen zo op het eind liepen.

Heel veel succes vandaag. Misschien kun je om een inwendige echo vragen dan kunnen ze het niet iets beter zien en heb je meer duidelijkheid.

15. Niet meer actief

He meid

Hoe is het nou? Hoe was je echo?
    Ik heb ook echt helemaal geen kwaaltjes gehad, of nauwelijks in ieder geval... en de kwaaltjes die ik had (vermoeidheid voornamelijk) waren ook al voor de 12 weken weg !

Veeeeeeeel succes! Ik duim voor je!

16. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    suc 6 vandaag ! xxx

Deel Deze Pagina