vergeet alles wat ik heb geschreven !!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by MSU, Jul 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Eeeehm heb geklust buiten de vruchtbare periode om, geen verschijnselen, ben het wachten zat etc etc. Ik heb toch maar een testje gedaan van het Kruidvat en op dat ding staan 2 streepjes. Een duidelijke en een iets minder duidelijke, maar toch een streepje. Vijf minuten geleden gedaan en dus niet met ochtendurine. Eigenlijk durf ik niet te juichen.
    Wat denken jullie ? Is KVat een beetje te vertrouwen. HELP !!!

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    ze zeggen een tweede streep is zwanger.. Ik zou zeggen morgen ochtend nog een test doen..of over twee dagen als je het volhoudt..
    Britt

3. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    hey,

Nou 2 strepen is zwanger hoor. enne ... het hoeft niet perse met ochtendurine hoor alleen als hij postief is dan is het streepje met ochtend urine nog duidelijker. HCG word namelijk snachts aangemaakt.

Liefs sancho

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    beide test hier zijn destijds gedaan met die van kruitvat, als je gewoon 2 mooie streepjes hebt, 1 donkere controle, en 1 duidelijk test dan denk ik toch echt dat je mag gaan juichen hoor...daarbij je hebt de test net gedaan dus niet met je ochtendurine dus dan is het helemaal duidelijk lijkt mij, gooi er morgen nog een tegenaan voor de 100% zekerheid...

alvast een felicitatie meid.... :D

5. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    oh ja , kan je niet ff een fototje maken.

We zijn nogal nieuwsgierig hier ( ikke dan) ;)

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ik zou ook maar gaan juichen :) Gefeliciteerd...en dat met klussen buiten de vruchtbare periode :( hahaha

7. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Helaas kan ik er geen foto van maken, ben niet in het bezit van een digitale camera :oops:
    Ik denk dat ik er morgen nog een test tegenaan gooi.
    Grappig, jullie zijn de eersten aan wie ik het meld.
    Mijn vriend is nog niet eens thuis :)
    Zo zie je maar weer.
    Hopelijk geeft hij morgen hetzelfde resultaat..

8. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Heb zelf ook gestest met Kvat, dusse volgens mij ben je echt zwanger :)

9. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    He fantastisch MSU, ik hoor hier alleen maar goeds over de kruidvat testen, dus ik denk dat als je morgen die test weer doet het streepje alleen maar donkerder zal zijn. Ik feliciteer je gewoon alvast!!!!

10. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    In ieder geval bedankt Zorra !
    Ik hoop het zo !!
    Mijn zoontje is zondag jarig (wordt 3) en ik wilde niet op zijn verjaardag onverwacht ongi worden. Daar wordt je zo bedroefd van en dat zou een impact hebben op zijn dag !
    Dus ik dacht : de vorige keer was dat ook zo, op het moment dat je ziet dat de test negatief is, komt je ongi sneller. Het is net of de spanning van je afvalt.
    Nu wordt het feest alleen maar groter !!

(we hebben twee jaar in italie gewoont en zijn net twee maanden terug. Dus vrienden etc hebben we hier niet. Voor italie hebben we in een gemeente 70 km verderop gewoont. Mijn zoontjes feest is dus met zijn drieen, want mijn vriend is italiaan en al zijn familie woont in Italie. Zou ik triest zijn, dan is eigenlijk zijn feestje in het water gevallen.)

11. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Dat word dus een feest met zn VIERTJES!!!! ;) Heb je zelf in NL geen familie of vrienden? In ieder geval alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. Weet je vriend het al?

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Super zeg!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! :D

Das ook wat,...je bent ff een uurtje of wat weg, en als je terug op de site komt schieten de zwangere ladies uit de grond...hahahhaaa... :)

13. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Ik heb hier niet veel vrienden en mijn familie is te druk met zichzelf bezig, maarreh ik mis verder niks hoor ! De weinige vrienden die ik heb, zijn geweldig !
    Mijn vriend heeft het de afgelopen twee weken steeds gezegd dat ik zwanger was. Dus hij was heeeeeeel blij, maar niet echt verbaasd. :)

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahaha, dat doet me denken aan de vader van mijn zoon (mijn ex dus..) Die was er van overtuigd dat wurmpje een jongen was....ik probeerde hem nog voorzichtig te vertellen dat het ook een meisje kon zijn, maar daar wilde hij niks van weten!!
    Afijn, toen wurmpje geboren werd en mijn gyn luidkeels riep: "It's aboy!!!" zei mijn ex...:"Ja, natuurlijk...dat zeg ik toch al die tijd al!!!!" :)

15. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Je kan maar beter weinig geweldige vrienden hebben dan veel niet zo geweldige vrienden!!! Mannen instinct he ;)

@Sandra: Ja de zwangeren schieten inderdaad de grond uit, kan jij jezelf nog bedwingen om te testen? Heb je trouwens al een keer getest of heb je jezelf kunnen bedwingen?

16. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    :eek: .....ooooo spannend zeg! Ik leef helemaal met je mee! Het lijkt er wel op! Duurt nog maar een halve dag tot je weer kan gaan testen :)

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb nog niet getest....
    Ik wilde dit zo graag samen met mijn vriend doen. Bij de vorige ging ik naar de dokter voor een test en deze keer, met mijn huidige vriend, wil ik het anders doen. Lekker samen gezellig een testje doen.... ;)
    Maar ik ben als de dood dat ie negatief is. Gek genoeg raak ik er steeds meer van overtuigd.....die vervelende kramp ook... :cry:

18. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Ik heb nog es getest en er staan weer twee streepjes, dus ga ik er nu vanuit dat ik zwanger ben.
    Toch is het tweede streepje van vandaag minder duidelijk dan die van gisteren, maar dat maakt niet uit, toch ?

En Sandra, ik heb getest omdat ik zeker wist dat het negatief zou zijn. (zie mijn vorige berichtjes), gisteren had ik ook krampen. Gewoon samen met je vriend testen, je weet maar nooit . ;)
    Ik duim voor je.

19. rebtam

rebtam Actief lid

Jun 27, 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nee meid dat maakt helemaal niks uit.

Een streep is een streep, meer zwanger als zwanger kan je dan toch echt niet worden. :)

Maar gefeliciteerd SUPERRRRRRRRRRRRR
    Veel plezier een zondag met z'n viertjes. :p

liefs Esther ;)

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Super meis!!! Gefeliciteerd!!!

Sja, testen...zo'n 4 dagen voor mijn NOD zou ik dat dan wel met ochtend urine moeten doen he...

Share This Page